Praha – 24. listopadu 2011 – Divize EA SPORTS společnosti Electronic Arts podepsala dlouhodobou smlouvu s nejlepším fotbalistou světa Lionelem Messim, hráčem FC Barcelona a reprezentantem Argentiny. Na jejím základě se stane hlavní tváří globální propagace značky EA SPORTS FIFA. V rámci největšího přestupu této fotbalové sezóny oblékne Messi dres EA SPORTS a poprvé se publiku představí v březnu 2012 na přebalu hry FIFA Street. (TZ)
Messi, který v současnosti obléká dres FC Barcelona, obdržel ocenění pro nejlepšího fotbalistu světa – Zlatý míč FIFA za rok 2010. V posledních třech letech vévodí tabulce střelců Ligy mistrů UEFA, je také trojnásobným Hráčem roku španělské La Ligy a i v letošním roce je mezi kandidáty na zisk Zlatého míče FIFA za rok 2011. V pouhých 24 letech dokázal ve všech soutěžích nastřílet již více než 200 branek a je nyní na druhém místě historické tabulky kanonýrů FC Barcelona. V této sezóně si zatím ve 29 zápasech připsal do statistik 27 gólů a 14 asistencí.
Mnohostranná smlouva postaví Messiho do role fotbalového vyslance EA SPORTS. Stane se hlavní postavou všech marketingových a reklamních kampaní, jeho tvář bude zhlížet z obalů her a bude využita v aktivitách v sociálních médiích na celém světě v rámci propagace série FIFA. Vydavatelství EA SPORTS rovněž navázalo spolupráci s Nadacá Lea Messiho (The Leo Messi Foundation), která podporuje sociální, vzdělávací a zdravotní programy pro děti z celého světa.
Série EA SPORTS FIFA letos vstoupila do 19. sezóny a zaznamenala v ní rekord titulu FIFA 12 v počtu prodaných kopií za prvních pět dní prodeje, který činil 3,2 miliónů kusů. FIFA 12 se tak stala vůbec nejúspěšnějším titulem EA SPORTS při uvedení do prodeje.
*Dle celosvětového prodeje ke 25. 7. 2011 (NPD, Chart-track, GFK & Famitsu Marketing Data Service)