Společnost Oracle podporuje zákazníky, aby nové technologie používali ve vlastních aplikacích
Společnost Oracle dodává svým zákazníkům nové nástroje, které jim pomáhají v digitální transformaci a podpoře inovací. Napříč portfoliem cloudových řešení Oracle jsou k dispozici nastupující technologie, jako je umělá inteligence, strojové učení, blockchain, Internet věcí a rozhraní pro přímou komunikaci mezi člověkem a systémem. Tyto technologie na všech úrovních (IaaS, PaaS i SaaS) podporují jednak samotná cloudová řešení Oracle, ale navíc jsou k dispozici i takovým způsobem, aby je zákazníci mohli využívat i při tvorbě vlastních aplikací.
„Nové technologie umožňují našim zákazníkům zavádět inovace rychleji než když dříve,“ uvádí Amit Zavery, výkonný viceprezident pro Oracle Cloud Platform. „Společnost Oracle je poskytuje ve formě základních stavebních bloků, z nichž mohou zákazníci snadno vytvářet vlastní aplikace.“
Strojové učení a pokročilá umělá inteligence představují základ všech cloudových služeb Oracle. Aplikace Oracle CX pomocí nástrojů AI automatizují reakce na požadavky zákazníků a umožňují jim poskytovat personalizované služby. Strojové učení hraje významnou roli v nabídce bezpečnostních řešení Oracle. Několik desetiletí trvající vývoj databáze Oracle díky strojovému učení vyústil v v nabídku první a jediné autonomně fungující databáze na současném trhu.
Společnost Oracle zavádí tyto technologie i v rámci dalších služeb. Nabídka Oracle Blockchain byla nově rozšířena o službu určenou speciálně pro dodavatelské řetězce a logistiku. Blockchain nyní umožňuje sledování pohybu zboží v rámci celého dodavatelského řetězce, a zvyšuje tak jeho přehlednost (podrobnosti). Aplikace poskytované v rámci cloudových služeb SaaS společnosti Oracle díky umělé inteligenci dále zdokonalují uživatelské rozhraní. Díky chatbotům, rozpoznávání hlasu a dalším novým podobám interakce člověk–počítač je nyní ovládání aplikací Oracle intuitivnější a uživatelskou zkušenost lze lépe personalizovat. Aplikace pomáhají uživatelům i tím, že je v rámci stávajícího rozhraní neagresivní formou upozorňují na nové možnosti, které AI poskytuje (podrobnosti).
Na konferenci Oracle OpenWorld 2018 bylo dále představeno řešení pro vývoj pokročilých chatbotů Oracle Digital Assistant a nové funkce pro automatizaci zabezpečení (včetně firewallu pro webové aplikace a nástrojů pro správu konfigurací a šifrovacích klíčů). Podrobnosti o těchto ohlášeních obsahují samostatné tiskové zprávy.
Podrobnější informace (v angličtině)
- Oracle Blockchain
- Oracle IoT
- Oracle Cloud na Facebooku, Twitteru a na blogu Oracle Cloud
O konferenci Oracle OpenWorld 2018
Konference Oracle OpenWorld se za posledních 20 let stala jednou z nejvýznamnější akcí z oboru byznysu a technologií. Osobně se jí účastní desetitisíce lidí a miliony ji sledují on-line. Hlavním cílem konference Oracle OpenWorld 2017 je ukázat podnikům, jak může cloud podpořit jejich růst a inovace, podrobně představit klíčové průmyslové trendy a průlomové technologie. K dispozici jsou stovky ukázek a prezentací více než 250 partnerů a zákazníků společnosti Oracle z celého světa, které demonstrují roli cloudu na všech úrovních (aplikace – SaaS, platforma – PaaS, infrastruktura – IaaS). Konference Oracle OpenWorld 2018 se koná 22.–25. října v komplexu Moscone Center v San Franciscu. Podrobnější informace: www.oracle.com/openworld. Konference na Twitteru.
O společnosti Oracle
Oracle nabízí kompletní sadu aplikací SaaS pro systémy ERP, HCM a CX, nejlepší databázi v podobě platformy PaaS a služby IaaS. Cloudové služby Oracle jsou poskytovány z datových center v Severní a Jižní Americe, Evropě i Asii. Podrobnější informace o společnosti Oracle (NYSE: ORCL) najdete na www.oracle.com.