Obchody Albert potěší zákazníky produkty pro zdravý životní styl. Sada sportovního vybavení, dózy na potraviny a speciální balení produktů značky Nature’s Promise z nové sběratelské kampaně mají za cíl inspirovat zákazníky k pohybu i zdravému jídelníčku. Kampaň Začněte zdravěji každý den potrvá do 5. března.
Letošní první věrnostní kampaň obchodů Albert podporuje vyvážený životní styl. Právě začátek roku představuje ideální příležitost k proměně stravování či k zařazení pohybu do každodenního života. To potvrzují i výsledky prosincového průzkumu prodejen Albert, ze kterého vyplynulo, že nejvíce novoročních předsevzetí se vztahuje k hubnutí a zdravému životnímu stylu.
„Kampaň je určena pro všechny, kteří se rozhodli do nového roku vkročit aktivněji. Nabídkou kvalitního sportovního vybavení, dóz na potraviny a exkluzivních balení výrobků Nature’s Promise chceme podpořit odhodlání našich zákazníků a pomoci jim vytrvat na cestě za jejich cíli,“ říká Soňa Balan, manažerka marketingu obchodů Albert.
Motivace pro každého
Za každý nákup v hodnotě 200 korun obdrží zákazníci v obchodech Albert jeden bod. Ke startovacím třem bodům nasbírají nakupující dalších dvanáct bodů, které pak promění v libovolném obchodě Albert za produkt z nabídky. Vybírat mohou ze sportovního vybavení od českého výrobce Yate, potravinových dóz značky Trudeau a balení zdravých produktů Nature’s Promise. Nechybí sportovní podložky a tašky nebo trendy dózy s chladící vložkou na jogurt s müsli či na salát.
Věrnostní kampaň odstartuje v obchodech Albert 16. ledna a potrvá až do 5. března nebo do vyčerpání zásob. Albert se však snaží přinášet nápady k vyváženému stravování dlouhodobě. „Naše zákazníky chceme inspirovat a motivovat ke kvalitnímu a spokojenému životnímu stylu nejen v období kampaně, ale tři sta šedesát pět dní v roce. Další inspiraci mohou čerpat i z našeho nového magazínu Albert – U nás v kuchyni, který přináší rady a tipy na každý den,“ dodává Soňa Balan.
Více informací ke kampani a produktovou nabídku naleznou zákazníci na stránce www.albertzdrave.cz, kde je pro ně připraven i zdravý kalendář s recepty a cviky pro každý den.
O Albertu
-
- Obchody Albert působí na českém trhu více než 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
- Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
- Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců.
- „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost.
- Obchody Albert nabízí zákazníkům několik privátních značek: nejširší je řada Albert, která zahrnuje výrobky srovnatelné se značkovými, ale za nižší ceny; řada Albert Excellent nabízí špičkové produkty, které už zákazníci nemusí hledat ve specializovaných prodejnách. V řadě AH Basic jsou pak produkty denní spotřeby za skvělé ceny.
- Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. Novinkou v sortimentu vlastních značek je Albert Fresh Bistro. Jde nejen o ucelenou řadu výrobků, ale o celý unikátní koncept rychlého, ale zdravého stravování z kvalitních čerstvých surovin. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí.
- Produkty privátních značek Albertu se umisťují na předních příčkách spotřebitelských testů. Například Albert Quality Majonéza, Albert Olivový olej či Albert Datle sušené bez pecky vyhrály testování časopisu dTest.
- Albert chce zákazníkům přinášet vždy něco navíc, proto už v 90. letech, jako vůbec první maloobchodní řetězec, představil zajímavé věrnostní kampaně. Mezi ty nejoblíbenější patřily třeba Albertova zahrádka, která učila děti pěstovat různé rostliny, sběratelská akce o deskové hry od výrobce Hasbro či úspěšná kampaň Dětská knihovnička s oblíbenými pohádkovými knížkami od Albatrosu.
- V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.