Češi jsou národ peciválů, zhruba čtvrtina jich zůstává na Valentýna doma. Kinoprůmysl se to snaží změnit!

Původně americký svátek všech zamilovaných v České republice slaví více než polovina obyvatelstva. Z této poloviny pak značných 33,7 % dá před návštěvou kina nebo večeří v luxusní restauraci přednost večeru stráveného doma. Ačkoliv se přítmí kinosálu pro romantický večer přímo nabízí, volí ho každý 13. Čech. Cinema City proto přichází s aplikací „Rande jako z filmu!“, která má za cíl tento trend změnit.

Možností, jak svátek zamilovaných strávit, je hned několik a je stále více těch, kteří se každý rok svépomocí nebo díky všemožným radám snaží vymyslet pro partnera nevšední dárek. Nicméně valná většina slavících originalitě dává vale a sází na jistotu – připraví si dobrou večeři a stráví valentýnský večer doma. Největší pecivály naleznete v Libereckém kraji, naopak ven vyráží nejvíce lidí v Praze a v Brně. Nejčastěji volí restauraci nebo kino. „Valentýn je pro kinoprůmysl velmi důležité téma, proto zákazníkům připravujeme speciální valentýnské akce jako třeba aplikaci, díky které mohou prověřit, jak se k sobě hodí se svým protějškem nebo najít filmového či dokonce životního partnera. My jim jejich valentýnské rande obohatíme o dárek třeba v podobě 1+1 vstupenka zdarma ,“ říká Robert Švec, marketingový manažer Cinema City. „Ve VIP Chodov si návštěvníci mohou užít unikátní spojení filmového zážitku a příjemné večeře. Kromě neomezené konzumace teplého a studeného bufetu, popcornu, nachos a nealkoholických nápojů bude u přiležitosti Dne svatého Valentýna připraveno také speciální menu složené z tortilly s náplní dle volného výběru a belgických waflí se zmrzlinou, čokoládou a šlehačkou,“ dodává Švec.

Pro všechny, kteří plánují Valentýna oslavit byť třeba úplně poprvé, ale mimo známé pohodlí domova, si síť multikin Cinema City připravila Valentýnskou aplikaci. Jedná se již o třetí verzi a tentokrát nese název “Rande jako z filmu!”. Je však důležité zmínit, že ji mohou využít jak páry, tak i nezadaní, kteří svoji polovičku teprve hledají. Zadané páry si ve hře prověří, jak dobře znají svého partnera a jeho návyky během návštěvy kina a sledování filmu. Ti, kteří partnera aktuálně nemají, se naopak mohou díky aplikaci seznámit s novým protějškem a rovnou zajít na společné rande jako z filmu do Cinema City. „V loňském roce se do aplikace zaregistrovalo 16.280 uživatelů a celkem 7.144 párů si opravdu nakonec v Cinema City domluvilo rande,” uvádí Robert Švec, marketingový manažer Cinema City.

Každý soutěžící, který se v aplikaci spojí se svým partnerem, ať již stálým nebo potencionálním, získá jednu polovinu výherního kódu. Při setkání v kině pak svůj kód oba složí dohromady a mohou společně získanou cenu čerpat.

Registrací v aplikaci tak získáte novou formu pozvánky na rande a třeba rozšíříte řady pravidelných valentýnských návštěvníků kina. Výhry pro všechny účastníky jsou odstupňované podle úspěšnosti, od zajímavých slev v menu pro dva na baru až po vstupné 1+1 zdarma. Hraje se až o 26 000 výher!

Aplikace běží od 1. do 14. února a výherní kódy mají platnost do 28. února.

Odkaz na Valentýnskou aplikaci Cinema City: www.randejakozfilmu.cz

Odkaz na Valentýnskou nabídku VIP Chodov: https://www.cinemacity.cz/vipvalentyn

O průzkumu

Sběr dat pro průzkum „Cinema City – Jak Češi slaví Valentýn“ byl realizován v lednu 2019 prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos na reprezentativním vzorku 1 050 respondentů.