Inovační studio Pixelmate spustilo platformu Exovíkendy. Jde o cestovní kancelář nového typu, která nabízí poznávací zájezdy do atraktivních destinací za dostupnou cenu.
Exovíkendy fungují na principu úspory času i peněz. Každý zájezd trvá 6-12 dní a stojí 34 990, 44 990, 53 990, nebo 65 990 korun. Ceny zahrnují vše potřebné a nedávají prostor pro skryté ani fakultativní příplatky, na českém trhu tolik rozšířený nešvar.
„Vadilo nám, jak cestovní ruch v Čechách neodpovídá současným trendům a životnímu stylu, a řekli jsme si, že zákazníkovi půjdeme naproti. Zájezdy jsme se rozhodli přehledně roztřídit do čtyř cenových kategorií a vyhnout se podrazům, jako je cena od, klamavým fotografiím a programům u zájezdů a podobně,“ říká Tomáš Dráb, spoluzakladatel Exovíkendů.
„Výsledkem je balíček toho, co potřebujete ke kvalitnímu zážitku v exotice. Není stanoven ani minimální počet účastníků. Zájezd se uskuteční, i kdyby jel jen jeden člověk,“ dodává Matyáš Mandík, zakladatel a majitel studia Pixelmate, které má v Exovíkendech na starosti kompletní vývoj platformy včetně business modelu.
„S výsledkem jsme maximálně spokojení. Aktuálně nám Pixelmate pomáhá i s marketingovou strategií a už jsme se dohodli na spolupráci i na dalších projektech, které dále rozvíří stojaté vody cestovního ruchu u nás a nabídnou produkty pro náročné zákazníky, daleké cesty s příběhem anebo zájezdy pro LGBT klienty,“ předestírá dále Tomáš Dráb.
O Pixelmate:
Pixelmate je přední české studio digitálních inovací. Založili ho v roce 2013 Tomáš Novotný a Matyáš Mandík. Aktuálně mají ve firmě okolo 40 lidí a nabírají další. Z dílny Pixelmate pocházejí digitální projekty pro Českou televizi a velké finanční instituce, jako například Ferratum, a také prémiové weby známých společností a institucí, jako je například Deloitte, Národní muzeum či Fatpipe.
V posledních letech nemá Pixelmate nouzi ani o zakázky ze zahraničí, v roce 2018 tedy společnost otevřela první pobočky v Berlíně a Vídni a v příštích letech hodlá v expanzi pokračovat.