Rubikon PR, přední česká komunikační agentura v oblasti e-commerce a technologií, v jejímž portfoliu je více než dvacítka korporátních klientů a start-upů, rozšiřuje své aktivity na území Slovenska. Reaguje tak na poptávku klientů, kteří působí na obou trzích.
Agentura Rubikon PR působí na českém trhu od roku 2012. Její tým má dlouhodobé zkušenosti s komunikací klientů v rychle se rozvíjejících segmentech, jako jsou technologie, e-commerce, online služby nebo finanční sektor. V roce 2019 chce i nadále pokračovat ve zvětšování svého týmu a rozšiřování nabízených služeb.
Rubikon PR má dlouhodobé vazby na partnerské agentury v Německu, Polsku nebo Maďarsku. Rozšíření na Slovensko je reakcí na poptávku od stávajících klientů, kteří působí na obou trzích, a je pro ně efektivnější zajistit komunikaci na obou trzích prostřednictvím jednoho dodavatele. Prvním takovým klientem je přepravní aplikace Bolt, jejíž komunikaci agentura zastřešuje jak v České republice, tak od dubna také na Slovensku. Zájem o tuto službu již projevili další klienti, za které Rubikon PR komunikuje v České republice.
„Nastal čas se aktivně podívat na nový trh. Slovensko nám dává smysl, protože mnoho našich klientů zde působí. Někteří ale řídí slovenský trh z Prahy, případně odtud expandují, takže možnost s námi koordinovat práci na dvou trzích z jednoho místa vítají,“ říká Šimon Rákosník, Managing Partner v Rubikon PR.
Prozatím bude agentura aktivity na Slovensku koordinovat z Prahy, v budoucnu ale nevylučuje možnost založení pobočky v Bratislavě.
„Těšíme se na poznávání nového trhu. Už nyní vidíme některé odlišnosti, ale spíše jsme příjemně překvapeni proaktivitou slovenských médií,“ dodává Šimon Rákosník.
O Rubikon PR
Agentura Rubikon PR byla založena v roce 2012. Její zakladatelé působili ve velkých mezinárodních i českých agenturách. Motivací k jejímu založení byla zejména nespokojenost s tím, jak se v těchto agenturách pracovalo. Na začátku roku 2019 se jejím jediným majitelem stal Šimon Rákosník.
Rubikon PR v současné době zajišťuje komunikaci zejména pro technologické a e-commerce klienty a také pro nejrůznější online služby a začínající projekty. Komunikuje například za společnost DPD, inovační laboratoř IdeaSense, přepravní aplikaci Bolt nebo dodavatele IT služeb Cleverlance.