Praha – Komunikační agentura Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network vyhrála výběrové řízení Heinekenu na konzultaci a tvorbu neformálního obsahu pro interní komunikační platformu Facebook Workplace. Heineken globálně implementoval kolaborativní a komunikační nástroj Workplace z dílny Facebooku v průběhu roku 2017.
“Naším cílem je dodat interní komunikaci ’sociální’ a také neformální rozměr, který by měl pomáhat rozvíjet dialog napříč firemní strukturou. Každý ze zaměstnanců se může vyjádřit, konzultovat nebo jen třeba domluvit pivo se šéfem po práci. Platforma rovněž komunikačně umožňuje přiblížit jednotlivá oddělení Heinekenu od výroby až po marketing napříč ČR i celým světem,” říká Martin Navrátil z Bistro Social.
„Společně s agenturou Bistro Social posouváme hranice interní komunikace. Chceme lidi především sbližovat a díky platformě Facebook Workplace má naše komunikace široký záběr, je pestrá, rychlá, nenucená a hlavně baví,“ dodává Michaela Ďurišová z Heineken Česká republika.
Vedle Heinekenu globálně začali využívat Workplace například v Nestlé, Danone, Booking.com nebo Starbucks.
O skupině Dentsu Aegis Network:
Skupina Dentsu Aegis Network jako součást japonské Dentsu Inc. sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur. Vize Dentsu Aegis Network je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace. Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni. Se sídlem v Londýne Dentsu Aegis Network operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 40 tisíci specialisty. V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Bistro Social, Vizeum, Carat, Isobar, iProspect, dentsu X, Amnet, Amplifi a Spectra. www.dentsuaegisnetwork.com