Agrofert pokračuje v komunikační kampani novinovým vkladem do denního tisku

Praha, 8. listopadu 2019 – Koncern Agrofert pokračuje v komunikační kampani na širokou veřejnost. Připravil novinový vklad „Pravda o Agrofertu“, který distribuuje veřejnosti ve vybraných denících v ČR. Vklad na rozdíl od předchozí fáze, která cestou emocí ukazovala práci zaměstnanců koncernu, obsahuje faktické informace včetně dat ze společnosti. Cílem je předat veřejnosti dostatek informací, aby si lidé mohli udělat na práci Agrofertu vlastní názor.  

Vklad zároveň završuje první fázi nadlinkové kampaně „Ještě, že vás máme“, kterou Agrofert spustil koncem září a formou televizních spotů a inzerce v tisku představoval každodenní práci svých pekařů, řezníků, zemědělců a mlékařů. „Celou kampaní chceme reagovat na negativní a nepravdivé informace šířené v některých médiích“, komentuje pokračování kampaně Ondřej Sečka, marketingový manažer Agrofertu a doplňuje: „Forma novinového vkladu nám poskytla dostatek prostoru pro vysvětlení některých mediálních mýtů. Informace v něm jsou podložené přímo našimi daty a věříme, že pokud si je lidé přečtou, budou si pak moci lépe vytvořit na Agrofert svůj názor.

Vklad bude vycházet v termínu od 8. listopadu do 16. listopadu, pokaždé v jednom z deníků v ČR – v Mladé frontě Dnes, Právu, Hospodářských novinách, Deníku, Metru, Lidových novinách, Blesku, Aha! a ve sportovním deníku Sport. Kromě toho vyjde v uvedeném termínu jednou také v týdeníku 5+2. Prohlédnout si jej je možné na: http://bit.ly/PravdaoAgrofertu