Bonami se začátkem vánoční sezóny prodlužuje lhůtu pro vrácení zboží. Zákazníkům nabídne 365 dní

28. listopadu 2019, Praha – Bonami, český e-shop s designovým nábytkem a bytovými doplňky, prodlužuje lhůtu na vrácení zboží ze stávajících 90 na 365 dní. Se zlepšením služeb přichází v předvánoční sezóně, aby odboural strach zákazníků z nevhodně vybraného dárku. Prodloužení lhůty ale není časově omezené, jde o trvalou změnu.

“Kromě toho, že je dlouhá lhůta pro zákazníky komfortní, jim i pomáhá překlenout nejistoty, které při nákupu nábytku přes internet mohou mít. Takto si mohou nezávazně vyzkoušet, jak se jim vybraný kus hodí přímo do jejich domova. Pro nadrozměrnou zásilku si přijedeme na vlastní náklady a odvezeme si ji zpět. Krok si můžeme dovolit i díky vylepšené kvalitě sortimentu, na jehož úpravu se v poslední době soustředíme,” říká ředitel Bonami Pavel Vopařil. 

K dalším novinkám, kterými Bonami v poslední době vylepšuje zákaznickou zkušenost, patří otevření výdejny zboží ve skladu v Jenči u Prahy. Zde si zákazníci mohou vyzvednou zboží zdarma, a to už za tři hodiny od objednání. Výdejna bude před Vánoci fungovat do poslední chvíle, tedy ještě celý den 23. 12.

“Intenzivně pracujeme také na vlastní dopravě nadrozměrného zboží po Praze. Brandované dodávky by měly začít rozvážet větší kusy nábytku již na jaře. Součástí budou také doplňkové služby jako stěhování až do bytu, základní montáž nábytku nebo odvoz obalů. Zákazníkům tak ušetříme nejkomplikovanější fázi z celého nákupu,” dodává Pavel Vopařil.

Nový program pro architekty a interiérové designery

Bonami spouští také nový program pro interiérové designéry a architekty, kteří jsou jeho častými zákazníky. V Bonami je pro ně nově k dispozici tým specialistů, který se jim bude věnovat od výběru až po samotnou realizaci. Připravený je pro ně speciální logistický proces, přednostní přístup k novinkám a do budoucna i vlastní sortimentová řada, stejně jako vzdělávací workshopy a eventy. 

Ze spolupráce s profesionály na poli interiérového designu budou těžit i běžní zákazníci, kteří se výrobky použitými v reálných interiérech budou moci inspirovat a sledovat současné trendy v odvětví. “Programem tvoříme úzce spolupracující a inspirující skupinu profesionálů v interiérovém designu,” říká Linda Povolná, Bonami ambasador pro architekty a designery. 

O Bonami

Bonami vzniklo v roce 2013 jako online prostor plný inspirace pro domov i kancelář. Po pěti letech překročilo hranici obratu 1 miliardy korun. Kromě českého trhu inspiruje Bonami také trh slovenský, polský, rumunský a maďarský. Vize Bonami je jednoduchá: „Chceme být první volbou v oblasti Home & Living a inspirovat k vytváření hezkých domovů.“ Pro Bonami je charakteristický přátelský přístup, který je pro zákazníky zážitkem. Bonami patří do investiční skupiny Miton.