Bonami utržilo vloni 1,4 miliardy, rok 2020 bude rokem investic do offline služeb

27. ledna 2020 – Téměř 1,4 miliardy Kč, tedy o třetinu více než loni, utržilo v roce 2019 Bonami, e-shop s bytovými doplňky a nábytkem. Zisk dosáhl výše desítek milionů korun a profitabilní bylo všech pět trhů. Rekordně rostlo Maďarsko, zatím poslední země, kam Bonami vstoupilo v srpnu 2018. Pro rok 2020 je v plánu 35% růst a celá řada investic.

“Díky dobrým finančním výsledkům a loňskému zisku si můžeme dovolit investiční rok,” říká Pavel Vopařil, CEO Bonami. “Desítky milionů investujeme do velkého rozšíření skladu. Budeme tak mít okamžitě k dispozici až dvojnásobek položek, což výrazně zrychlí jejich doručení. Zároveň začneme budovat přítomnost v offline světě. Vloni otevřená výdejna v pražské Jenči jednoznačně potvrdila zájem zákazníků, proto budeme silně investovat do vlajkových prodejen ve velkých městech V menších městech jednáme s několika partnery o partnerských výdejnách,” vysvětluje Vopařil. 

Vedle dopravy se dočká zlepšení také kvalita zboží. “Už letos jsme začali s velkou proměnou sortimentu. Doplnili jsme značky, které si zákazníci žádali, a vyřadili ty, o které naopak nestáli, šlo o tisíce produktů. Letos v tomto trendu budeme pokračovat ještě výrazněji. Prohloubíme sortiment pro různé zákaznické potřeby, uvedeme řadu nových atraktivních značek, nové kolekce zboží a co-brandové kolekce, kde se Bonami bude podílet na jejich vývoji,” slibuje Vopařil. 

Na jaře letošního roku také dojde na plánovanou vlastní dopravu pro nadrozměrné produkty, která bude nejdříve fungovat v Praze, rychle však následuje rozšíření do dalších velkých měst. Součástí dopravy budou i doplňkové služby jako stěhování až do bytu, základní montáž nábytku nebo odvoz obalů. 

“Rozjíždíme také novou službu pro firemní a VIP zákazníky, kterým budeme věnovat nadstandardní péči. Typicky mezi ně patří architekti a bytoví designéři, kterým je k dispozici dedikovaný tým, speciální logistický proces, přednostní přístup k novinkám a do budoucna i vlastní sortimentová řada, stejně jako vzdělávací workshopy a eventy,” vypočítává Pavel Vopařil. Vydělají na tom všichni zákazníci, kteří se prací profesionálů mohou díky fotografiím a dalším materiálům na webu Bonami inspirovat ve svých interiérech. 

Velké investice nasměruje Bonami do podpory značky v klíčových zemích a do nového modernějšího brand vizuálu. 

O Bonami

Bonami vzniklo v roce 2013 jako online prostor plný inspirace pro domov i kancelář. Po pěti letech překročilo hranici obratu 1 miliardy korun. Kromě českého trhu inspiruje Bonami také trh slovenský, polský, rumunský a maďarský. Vize Bonami je jednoduchá: „Chceme být první volbou v oblasti Home & Living a inspirovat k vytváření hezkých domovů.“ Pro Bonami je charakteristický přátelský přístup, který je pro zákazníky zážitkem. Bonami patří do investiční skupiny Miton.