Supermarket Albert Galaxie otevřel a zákazníkům nabízí větší prostory a moderní nakupování

Ve středu 4.března otevřel pro zákazníky po dlouhé pauze nově zrekonstruovaný Albert v obchodním centru Galaxie, kousek od metra na pražských Hájích. Jako úplně první obchodní jednotka v tomto centru přivítal zákazníky, a to hned v moderním konceptu městských supermarketů. Obchod nabízí příjemné, moderní prostředí pro rychlý a pohodlný nákup. Zákazníci zde najdou tradiční pekárnu, obsluhovaný úsek nebo širokou nabídku Fresh Bistra s rozmanitou nabídkou rychlého zdravého občerstvení.

Zákazníci jistě ocení také větší prodejní plochu, která se z původních 850 m2 rozrostla na 1140 m2. Prodejna dostala obecně vzdušnější a prostornější vzhled, a to nejen díky zvětšení prodejní plochy, ale i vybavení prodejny. „Použili jsme kombinaci vysokého a nízkého chladicího zařízení a vysokých a nízkých regálů pro suchý sortiment,“ upřesňuje změnu vzhledu Radek Halama, manažer pro formát supermarketů. 

Vzhled prodejny opět navazuje na úspěšný koncept ve stylu tržiště, který se zaměřuje na nabídku produktů zdravého životního stylu. Oddělení Zdravě s Albertem nabízí ucelený sortiment těchto výrobků. Jde o produkty bez lepku, laktózy, veganské, raw či speciální produkty pro diabetiky anebo v bio kvalitě. Při nedostatku času na přípravu jídla potěší hotová jídla z kvalitních surovin z Fresh Bistra. 

Modernější zázemí i pro zaměstnance

Rekonstrukce proběhla jak na prodejní ploše, tak v zázemí. Po kompletní přestavbě nová moderní prodejna jen září. Radek Halama tuto proměnu přirovnává k loňské rekonstrukci prodejny v obchodním centru Ládví na Praze 8 a dodává „Je důležité, aby zázemí prodejny nabízelo kolegům stejný komfort, jaký jsme připravili pro zákazníky na prodejní ploše. Věříme, že se v nových prostorách bude kolegům krásně pracovat.“ 

Program modernizace a přestaveb prodejen Albert pokračuje i letošním rokem 

Albert má letos v plánu zrekonstruovat minimálně dvě desítky prodejen po celé republice. Modernizace prodejen si tak opět vyžádají investice v řádu jednotek miliard a budou se týkat hypermarketů i supermarketů. U těch pracuje Albert na novém městském konceptu, který se představuje právě v Galaxii. Vzhled všech rekonstruovaných obchodů i nabídka vychází z úspěšných hypermarketů Albert na pražském Chodově a v olomouckém nákupním centru Olympia. Obě prodejny se pyšní výhrou v prestižní soutěži Diamantová liga kvality, kde byl v roce 2018 chodovský hypermarket Albert vyhlášen nejlepším obchodem v České republice a loni pak na toto prvenství navázal hypermarket v centru Olympia. 

O Albertu: 

    • Obchody Albert působí na českém trhu více než 28 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana 6. června 1991 v Jihlavě.
    • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.

 

  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 17 000 zaměstnanců.
  • Činnost obchodů Albert oceňují i odborníci. V roce 2019 získala společnost Albert cenu Odpovědný zahraniční investor, kterou uděluje vláda za aktivitu v oblasti společenské odpovědnosti, zlepšování životního prostředí a podporu regionů a dobrovolnictví.

 

    • Prodejna Albert z olomouckého NC Olympia se stala vítězem mezi hypermarkety v prestižní soutěži Diamantová liga kvality 2019, která vybírá nejkvalitnější prodejny v České republice. Tato výhra navazuje na prvenství v roce 2018, které získal hypermarket v nákupním centru na Chodově.
    • Albert získal již čtyřikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže. 
    • Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Od roku 2017 prošla rekonstrukcí a modernizací již polovina prodejen Albert v Česku.  
    • V roce 2009 vznikl Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin. 
    •  „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost.
    • Obchody Albert nabízí zákazníkům několik privátních značek: nejširší je řada Albert, která zahrnuje výrobky srovnatelné se značkovými, ale za nižší ceny; řada Albert Excellent nabízí špičkové produkty, které už zákazníci nemusí hledat ve specializovaných prodejnách. V řadě AH Basic jsou pak produkty denní spotřeby za skvělé ceny.
    • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. Novinkou v sortimentu vlastních značek je Albert Fresh Bistro. Jde nejen o ucelenou řadu výrobků, ale o celý unikátní koncept rychlého, ale zdravého stravování z kvalitních čerstvých surovin.

 

  • V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.