RIXO.cz, to je perfektní využití technologií! Online pojišťovací služba RIXO.cz ukazuje v čem je jiná

Tradiční formát televizní soutěže se stal předlohou pro první reklamu online pojišťovací služby RIXO.cz. Soutěž s názvem „Pojištění správně“ poukazuje na rozdíly mezi klasickým pojištěním a novou online službou.

RIXO.cz do světa vysílá jasnou zprávu o tom, jak chce, aby byla lidmi vnímaná. „Jsme první online službou svého druhu na českém trhu a potřebujeme, aby klienti pochopili, co jim nabízíme a v čem jsme jedineční,“ vysvětluje Ondřej Hlásek, CMO RIXO.cz a dodává: „Díky pokročilým technologiím umíme klientům zdigitalizovat jejich pojistné smlouvy, zkontrolovat a doporučit lepší. Jednou pro vždy tak budou mít ve svých pojistkách pořádek.

Za kreativním nápadem a supervizí stojí agentura WMC Grey v čele s Davidem Sudou. „Když se řekne ‚pojistky‘, spoustě z nás naskočí husí kůže. RIXO.cz nás ale zaujalo svou jednoduchostí, se kterou všechny ty otravné a pracné záležitosti vyřeší za nás. Proto jsme se rozhodli ukázat, že s touto službou může být i řešení pojistek jednoduché. A věděli jsme, že musíme být zároveň hodně výrazní i jasně srozumitelní,“ shrnul kreativní ředitel David Suda. Celý koncept demonstruje jednoduchost služby RIXO.cz na formátu lehce absurdní televizní soutěže, ve které se zápolí v řešení problémů, které lidé při řešení pojistek zažívají.

Do hlavní role byl obsazen scénárista, režisér a frontman kapely Midi lidi Petr Marek, který je také autorem hudby.

Reklamu v produkci Armada Films režíroval zkušený Tomáš Řehořek. „Aby fungovala absurdita konceptu, cítil jsem, že hrdina musí být nesmělý sympaťák, který jakoby se v soutěži objevit tak trochu omylem. Věděl jsem, že Petr Marek dokáže tuto charakteristiku 100% naplnit,“ vysvětluje Tomáš Řehořek.  

Koncept televizní soutěže „Pojištění správně“ postupně představí tři 30“ spoty, ve kterých díky aplikaci RIXO.cz vítězí nesmělý hrdina – Petr Marek. Televizní část mixu dále doplní šestice 15“ spotů. Ty rozvíjí příběh moderátorky, která objevuje konkrétní výhody aplikace. 

Reklama poběží v televizi (TV Prima) od května 2020. Kampaň se také objeví v online (soc. sítě, Youtube, PPC kampaně) a OOH.

Odkaz na reklamu: https://www.youtube.com/watch?v=EDvIDFCraT0 

O službě RIXO.cz

RIXO.cz je bezplatná online pojišťovací služba, která nemá v ČR konkurenci. Lidem šetří peníze za pojištění, udělá pořádek v pojistných smlouvách a pomáhá předcházet nesnázím s pojištěním. Zdarma vytvoří online přehled vašich pojistných smluv ze všech pojišťoven v ČR. U smluv zkontroluje, zda jsou správně nastavené, jestli kryjí vše důležité, zda jsou výhodné. Ohodnotí je RIXO indexem, který na stupnici 1-10 udává, jak výhodná je smlouva oproti jiným na trhu. Zákazníci ve službě mohou velmi snadno uzavřít nové pojištění. RIXO.cz také hlídá důležité termíny smluv a pomůže s pojistnými události.