Praha – Agentury Isobar a Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network zařadily do svého portfolia další sladký lovebrand. V rámci dvou výběrových řízení vyhrály postupně dlouhodobou správu sociálních sítí a následně i kampaňovou komunikaci lízátek Chupa Chups.
Značka Chupa Chups z portfolia společnosti Perfetti Van Melle vypsala výběrová řízení na agenturu pro správu sociálních sítí a průběžné komunikace, která dokáže nastavit atraktivní vizuální styl a oslovit mladou cílovou skupinu relevantní komunikací.
Strategický ředitel Isobaru Tomáš Preněk popisuje recept na úspěch v tendru: „K vítězství nás dovedly dvě důležité skutečnosti. Od první chvíle jsme k zadání přistupovali zcela integrovaně. Využívali jsme kombinace specifických znalostí Bistro Social (taktika pro social media platformy) a kreativní síly týmu Isobaru (strategie, big idea, exekuce). Druhým krokem k úspěchu byl celkový strategický přístup postavený na vlastním rozsáhlém výzkumu cílové skupiny a zaměření se na „hybridní“ typ kampaně – tedy takové, která podpoří image značky a zároveň bude mít potenciálně výrazný dopad na prodej.“
Navržené koncepty klienta zaujaly natolik, že se rozhodl zrealizovat hned dva ze tří kampaňových přístupů. První kampaň z dílny agentury Isobar bude nasazena v předvánočním období, druhou kampaň spustí Chupa Chups průběhu roku 2021.
Dlouhodobou správu sociálních sítí již převzalo Bistro Social. „Práce pro značku, jako je Chupa Chups, je radost pro celý tým. Mohli jsme dát prostor naší mladistvé povaze a přijít s odvážnými nápady, které si ne každá značka může dovolit,“ dodává kreativní ředitel Isobaru Michal Kotulek.
Chupa Chups se v letošním roce výrazněji ukázala ve spojení s Česko Slovenskou SuperStar a výběr nového strategicko-kreativního partnera by měl značce pomoci si nadále otevírat cestu k mladým, specifickým zákazníkům.
„Ocenili jsme moderní a hravý vizuální přístup, který nám agentury společně představily už v rámci výběrového řízení na dlouhodobou správu sociálních sítí. Potěšil nás i fakt, že agentury pochopily obchodní potřeby značky a přinesly atraktivní kreativní koncepty, které budují nejen brand, ale i podporují prodeje,“ komentuje výsledek výbrového řízení brand manažerka značky Chupa Chups Kristýna Chválová.
O skupině Dentsu Aegis Network:
Skupina Dentsu Aegis Network jako součást japonské Dentsu Inc, sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur, Vize Dentsu Aegis Network je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace, Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni, Se sídlem v Londýne Dentsu Aegis Network operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 40 tisíci specialisty, V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Amnet, Amplifi, Bistro Social, Carat, dentsu X, Vizeum, iProspect, Isobar a Spectra, www,dentsuaegisnetwork,com