Praha, 18. srpna 2020 – Novým členem APRA se od srpna stala agentura MSL z komunikační skupiny Publicis Groupe. V současné době APRA sdružuje 18 českých i zahraničních PR agentur působících na českém trhu.
Novým členem Asociace Public Relations (APRA) se od srpna stala agentura MSL, která v roce 2020 vznikla spojením PR týmů Publicis Groupe a agentury Kindred. MSL poskytuje komunikační poradenství a realizuje integrované projekty v oblastech public relations, sociálních sítí a influencer marketingu, tedy v disciplínách z kategorie Influence & Impact. Agenturu, v jejímž čele stojí od dubna letošního roku Radek Vítek, v současné době tvoří 14 konzultantů a mezi její klienty patří například společnosti Procter & Gamble, Huawei, Auto Kelly, Goodman nebo GSK. MSL na denní bázi spolupracuje se strategickými a datovými týmy z mateřské Publicis Groupe.
„Jsme rádi, že řady asociace rozšířila další dynamická agentura a těšíme se, že se aktivně zapojí do našich projektů,“ uvedl Patrik Schober, předseda výkonné rady APRA.
„MSL patří mezi nejvýznamnější PR sítě na světě. Díky značným zkušenostem a inovativním přístupům se aktivně se podílí na rozvoji oboru ve většině zemí. Proto považujeme za naprosto samozřejmé, že se zapojujeme do profesního dění i prostřednictvím působení v české Asociaci public relations,“ říká Radek Vítek, Head of Brand Reputation agentury MSL.
O Asociaci public relations (APRA)
APRA (Asociace public relations) je dobrovolné sdružení PR agentur a PR týmů organizací (nepodnikajících v oboru public relations) působících na území České republiky. Vznikla jako odborné sdružení, jehož prvořadým posláním je prezentovat obor PR zejména odborné a klientské veřejnosti, všestranně kultivovat činnost agentur, prosazovat tzv. nejlepší praxi, vytvářet prostor k široké profesní diskuzi a budovat dobré jméno oboru. APRA zároveň garantuje kvalitu nabízených služeb členských agentur prostřednictvím certifikace. Asociace dbá na dodržování etických pravidel dle Stockholmské charty a aktuálně sdružuje 18 českých i zahraničních PR agentur působících na českém trhu.