Společnost CSC, vedoucí globální poskytovatel technologických řešení a služeb, oznámila dostupnost produktů Celeriti Customer a Celeriti Deposits. Celeriti, které bylo na trh uvedeno v červnu 2010, představuje soubor end-to-end softwarových produktů, komponent a služeb pro finanční instituce všech velikostí, které chtějí získat přínosy s využitím nejmodernějších trendů v oblasti podnikového bankovnictví, platebních karet, plateb a půjček. (TZ)
Bankám, které mají zájem o projekty inovace existujících core systémů, poskytne Celeriti významné výhody oproti tradičnímu přístupu kompletního nahrazení novým systémem. Kromě výrazně rychlejšího nasazení systému jsou banky nyní schopné vylepšit své klíčové systémy za nižší náklady a s menším rizikem. Progresivní a inovativní přístup firmy CSC umožňuje, aby byl software Celeriti implementován přírůstkově a v souladu s obchodní strategií. Umožňuje postupnou transformaci, snižuje dopady na podnikové procesy a redukuje komplexnost spojenou s procesy nahrazování softwarových aplikací.
„Rostoucí požadavky na postupnou inovaci core systémů zdůvodňuje IT management bankovních institucí narůstající složitostí bankovních ekosystémů, vysokými riziky implementace nových core systémů a zdlouhavou migrací milionů zákazníků do nových systémů a databází,“ říká Robert Hunt, senior research director divize Retail Banking & Cards ve společnosti TowerGroup. „Velké banky již nemohou uvažovat o transformaci ve stylu “velkého třesku” z důvodu rizika rozsáhlého narušení zákaznických služeb, konverze systémů či chyb v softwaru. Složitost výměny core systému je přirovnána k výměně motoru v dopravním letadle, které je stále ve vzduchu. Jednoduše řečeno, banky musejí vyvinout a provést takový plán modernizace core systémů, který minimalizuje riziko narušení služeb poskytovaných zákazníkům. Velké banky pak musejí v případě modernizace svých core systémů implementační plán promyšleně rozfázovat.“
„Některé banky utratí i miliardu dolarů za projekty výměny core systémů, zatímco by mohly získat větší obchodní výhody rychleji a za zlomek nákladů s využitím přírůstkové strategie,“ říká Paul Leadbetter, global chief technology officer v divizi Banking and Credit Services ze společnosti CSC. „Pro banky, které chtějí realizovat skutečné, multi-brandové strategie, představuje Celeriti zákaznicky orientované řešení poskytující personalizovaný, přesný a načasovaný obsah komunikovaný všemi distribučními kanály. Umožňuje tak bankám rozšiřovat nabídku služeb zákazníkům a růst podílu na trhu.
Celeriti využívá odvětvové zkušenosti a software firmy CSC, který je pilířem bankovních core systémů a řešení pro řízení karetních operací u více než 400 bank po celém světě. Systémy podporují multi-brandové transakční zpracování v reálném čase, a to ve vysoce robustních prostředích. Celeriti nabízí podporu všem typům zákaznických interakcí prostřednictvím získaných zkušeností a poskytuje plný přístup k širokému spektru informací a služeb.
Prostřednictvím integrovaného webového uživatelského rozhraní, servisně-orientované architektury (SOA), obchodních procesů a webových služeb, business intelligence (BI) a data warehousingu (DW), a obchodních pravidel a parametrů pomáhá Celeriti bankám urychlovat uvádění nových produktů na trh a reagovat na změny regulačních podmínek. Díky těmto předpřipraveným funkcionalitám představuje Celeriti katalyzátor programů pro inovaci core systémů při současném zachování heterogenního prostředí v bankách. Pro více informací navštivte: www.csc.com/celeriti.
O CSC ve východní Evropě
CSC působí v regionu východní Evropy od roku 1995 a je zde přítomna v 9 zemích: v České republice, na Slovensku, v Polsku, Rumunsku, Maďarsku, Bulharsku, Litvě, Turecku a Srbsku, přičemž zde zaměstnává více než 1 000 pracovníků. CSC se v regionu zaměřuje na systémovou integraci, outsourcing vícejazyčných služeb podpory a široké spektrum near-shoringového softwarového vývoje. CSC v regionu poskytuje své služby především v oblasti integrace ERP a odvětvových systémů zákazníkům z odvětví finančních služeb, veřejného sektoru, zdravotnictví a utilit.
Díky globálním outsourcingovým centrům v Praze, Sofii a Vilniusu se CSC stalo ve východní Evropě jednou z nejsilnějších společností v poradenství, systémové integrace a outsourcingu. Pro více informací navštivte www.csc.com/eastern_europe.
O CSC
CSC je vedoucí globální poskytovatel technologických řešení a služeb, které nabízí prostřednictvím tří primárních obchodních oblastí. Těmi jsou podniková řešení a služby, segment řízených služeb a v Severní Americe navíc veřejné služby. Kompetence CSC zahrnují návrh systémů a jejich integraci, informační technologie a outsourcing obchodních procesů, vývoj aplikačního softwaru, webové a aplikační hostování, podporu kritických systémů a manažerské poradenství. Společnost je uznávána jako lídr ve svém oboru, což ilustruje ocenění Nejobdivovanější globální poskytovatel IT služeb (2010) udělené společnosti CSC časopisem FORTUNE. Firma sídlí v americkém Falls Church, má po celém světě přibližně 93 000 zaměstnanců a za posledních 12 měsíců (končících 31. prosince 2010) vykázala obrat 16,2 miliardy dolarů. Pro více informací navštivte www.csc.com.