NextiraOne odměnila své zákazníky za inovace v oblasti kontaktních center

NextiraOne, přední evropský expert na komunikační služby, vyhlásila vítěze svých cen za zákaznické inovace v oblasti kontaktních center – Contact Centre Customer Innovation Awards 2011. Ceny, které se vyhlašují již pátým rokem, byly předány ve spolupráci se společnostmi Alcatel-Lucent a Genesys na NextiraOne VIP večeři, která se konala v rámci pražské konference Genesys G-Force. Innovation Awards jsou udělovány za inovativní projekty zákazníků NextiraOne v oblasti kontaktních center napříč všemi sektory podnikání. (TZ)

Vítězové ocenění z celé Evropy využívají inovativním způsobem řešení a aplikace pro kontaktní centra, která jim NextiraOne pomohla vybudovat. Oceněné projekty byly představeny více než 1 000 účastníkům konference G-Force. Letošními vítězi se stali:

  • Česká republika: Česká spořitelna

  • Francie: IMA Technologies

  • Polsko: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A

Česká spořitelna

Optimalizace multikanálové komunikace ve vysoce regulovaném prostředí

S 5,3 miliony klientů je Česká spořitelna největší bankou na českém trhu. Jejími zákazníky jsou soukromé osoby, organizace veřejné správy i velké společnosti a nadnárodní korporace.

Pro banku bylo hlavní výzvou poskytnout zákazníkům nové komunikační kanály, které budou odpovídat jejich očekáváním, a řídit toto multimediální prostředí s vynaložením optimálního množství prostředků v rámci vysoce regulovaného bankovního prostředí.

Česká spořitelna disponuje kontaktním centrem o kapacitě 250 operátorů. Toto centrum má automatizované e-mailové služby a propojuje se s mnoha vnitřními aplikacemi a procesy celé banky. Zároveň zahrnuje jednotný systém řazení klientů s individuálním přiřazováním priorit a jednotné mezikanálové ohlašování, podporující vyhodnocování, navrhování a řízení operace. Toto řešení umožňuje jak online tak i offline komunikaci s klientem, s garantovanými úrovněmi služeb, a optimalizaci zdrojů pro front i back office. To vše činí toto řešení extrémně výkonným, se skvělým poměrem ceny a výkonu a s optimalizovanou IT infrastrukturou.

Bank Gospodarki Żywnościowej S.A

Řešení s jediným rozhraním, zvyšující efektivitu a snižující ceny

Polská banka Bank Gospodarki Żywnościowej S.A (BGŻ) poskytuje korporátní, komerční a maloobchodní bankovní služby. Se základnou ve Varšavě má banka vice než 360 poboček a specializuje se na financování zemědělských, výrobních, velkoobchodních a maloobchodních podniků.

Implementace řešení Genesys společností NextiraOne umožnilo BGŻ zahrnout širokou škálu modulů do plně sjednoceného systému s jediným rozhraním, které nabízí operátorům přístup ke všem informacím a bankovním systémům, potřebným k obsloužení zákazníka. BGŻ má nyní integrované prostředí kontaktního centra s IPT, řízením pracovní síly a NICE řízením hlasových a nahrávacích služeb. Použitím AOK, aplikace vyvinuté NextiraOne, konsolidující a integrující operátorské aplikace do jednoho rozhraní, dosáhla banka konzistentní komunikace operátorů, jejich zvýšeného využití, snížení cen a zlepšení služeb klientům.

IMA Technologies

Přijetí otevřeného protokolu SIP pro podporu rychlého obchodního růstu
IMA Technologies je společnost zabývající se vztahy se zákazníky a poskytující outsourcing, podporu a expertízy pro společnosti, které se v této oblasti chtějí rozvíjet a zlepšovat. S 300 zaměstnanci ve Francii a řízením více než tří milionů hovorů se zákazníky ročně je IMA Technologies dynamicky rostoucí společností, která plánuje během roku 2011 přijmout dalších 150 zaměstnanců.

Pro podporu své činnosti musí mít IMA Technologies kontaktní centrum, které je dostatečně flexibilní a aktivní, schopné se rychle přizpůsobit rostoucímu a měnícímu se prostředí a několika komunikačním kanálům. Nasazení řešení pro kontaktní centra Genesys V8 full-SIP umožnilo IMA Technologies získat stoprocentní virtualizaci několika sítí a udržet flexibilitu, se kterou může IMA Technologies pokračovat v zavádění nových aplikací, nástrojů a kanálů, jako je video a sociální média.

„Každý rok jsme překvapeni způsoby, kterými naši zákazníci využívají nejnovější technologie, a jak s našimi experty na kontaktní centra vytvářejí řešení vyhovující jejich obchodním potřebám,“ řekl Neil Moss, evropský marketingový ředitel NextiraOne. „Proces výběru letošních výherců byl opět náročný a zajímavý. Naši vítězové jsou velké společnosti, které posunuly technologie kontaktních center o krok kupředu a za účelem dosažení obchodní výhody je přiřadili ke svým obchodním procesům.“

Jako Gold partner společnosti Genesys je NextiraOne největším a nejvíce inovativním partnerem v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ, Afrika). NextiraOne realizovala řešení kontaktních center pro více než 500 000 operátorů v celé Evropě s více než 400 standardními i pokročilými řešeními Genesys. To zahrnuje i mnoho mezinárodních implementací řešení Genesys, včetně velkých realizací iWD (inteligentní distribuce pracovní zátěže). NextiraOne byla hlavním sponzorem Genesys G-Force EMEA konference již posedmé za sebou a byla rovněž Gold partnerem konference pořádané letos v Praze.

O společnosti NextiraOne

NextiraOne je evropská společnost, která navrhuje, instaluje a spravuje řešení na podporu obchodních procesů a komunikační služby pro více než 60 000 zákazníků ze soukromého i veřejného sektoru. S využitím vysoké specializace v oblasti komunikací, zahrnující datová centra, kontaktní centra, jednotnou komunikaci, zabezpečené síťové infrastruktury a řízené služby, pomáhá NextiraOne svým zákazníkům s transformací jejich organizací a s jednodušším využitím komplexních technologií.

NextiraOne má ústředí v Paříži a přímá obchodní a servisní zastoupení v 16 zemích Evropy s více než 4 300 zaměstnanci. Společnost NextiraOne zaměstnává přes 2 500 kvalifikovaných servisních expertů a v roce 2010 dosáhla celkových tržeb na úrovni miliardy euro.

Další informace najdete na stránkách www.nextiraone.eu/cz.