Křišťálová Lupa 2011: finálový boj začíná

Příštích několik týdnů rozhodne o vítězích šestého ročníku ankety Křišťálová Lupa 2011 – Cena českého Internetu, která právě vstoupila do fáze finálního hlasování. Internetová veřejnost a odborná porota vyberou z nominovaných internetových projektů ty nejzajímavější a nejužitečnější za uplynulý rok. (TZ)

Na stránkách ankety Křišťálová Lupa 2011 – Cena českého Internetu je v období od 19. září do 25. října 2011 k dispozici hlasovací formulář, ve kterém může nejširší veřejnost dávat hlasy svým online favoritům. Každý, kdo se do ankety zapojí, má příležitost zařadit se do slosování o atraktivní ceny. O letošních finalistech rozhodlo v nominační fázi přesně 20 024 nominujících a expertní panel složený z odborných novinářů, publicistů a blogerů.

„Tento rok se podařilo objevit několik desítek zcela nových projektů, které se i přes relativně krátkou dobu svého života dokázaly v nominacích prosadit. To ukazuje, že české internetové prostředí dokáže být navzdory řadě skeptických hlasů inovativní a originální,“ komentuje průběh ankety Ján Simkanič, výkonný ředitel mediálního domu Internet Info.

Dvě kategorie – Online hry a Facebook stránka, které byly původně vyhlášeny v nominačním kole, byly expertním panelem pro finálové kolo zrušeny vzhledem k nedostatečně reprezentativnímu obsazení. Naopak přibyla nová kategorie s názvem Globální projekty českých tvůrců. „Chceme tím poukázat na to, že se lokální nápady dokážou často prosadit i v celosvětovém měřítku,“ vysvětluje Ján Simkanič.V osmi kategoriích o výsledcích rozhodne veřejnost, v pěti pak odborná porota, složená z bezmála 200 významných osobností z řad internetových odborníků, podnikatelů a zástupců médií. Finalisté mohou jako tradičně na svoji podporu využít připravené propagační bannery.Podrobnosti o anketě Křišťálová Lupa 2011 jsou k dispozici na adrese www.kristalova-lupa.cz, informace o jednotlivých kategoriích a nominovaných projektech naleznete v dnešním článku Začíná hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011 na serveru Lupa.cz.O anketě Křišťálová Lupa (www.kristalova-lupa.cz)

Anketa Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu je pravidelným hlasováním veřejnosti a odborné poroty, v němž se vybírají a oceňují nejoblíbenější a nejzajímavější projekty, služby a osobnosti české online scény. Letošní ročník je již šestým v pořadí. Za dobu své existence se anketa stala tradiční a bezesporu nejvýznamnější událostí roku v oblasti českého Internetu. To dokládá i počet čtenářů zapojených v loňském roce do finálního hlasování, který přesáhl 93 tisíc.

Nominační fáze ankety Křišťálová Lupa 2011 proběhla od 25. července do 4. září 2011. Do finálního hlasování je možno se zapojit v termínu od 19. září do 25. října 2011 a slavnostní vyhlášení výsledků s předáním cen se pak uskuteční ve středu 23. listopadu 2011. Ve čtvrtek 10. listopadu 2011 se koná bilanční odborná konference Czech Internet Forum 2011, mapující aktuální trendy na českém Internetu a jejich využití v byznysu, která je s anketou Křišťálová Lupa již tradičně spjata.Partneři ankety:

Anketu Křišťálová Lupa 2011 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info, ve spolupráci s generálním partnerem společností Nokia Česká republika. Partnery ankety jsou společnosti ACTIVE 24, DIRECT Pojišťovna, GoPay a mojeID. Mediálními partnery jsou servery Aktuálně.cz, Aukro.cz, Blesk.cz, Centrum.cz, ČSFD.cz, ČT24, E15.cz, Google, Heureka.cz, HyperMedia, iDNES.cz, iSport.cz, Lidovky.cz, týdeník Marketing & Media, dále Novinky.cz, Seznam.cz, Šupito.czYouTube a Živě.cz.

Lupa.cz (www.lupa.cz) je jedním z nejstarších specializovaných zpravodajských serverů v ČR. Přináší původní odborné články, komentáře a analýzy z oblasti dění na Internetu a v telekomunikacích se zřetelem na problematiku internetového obsahu, poskytovatelů připojení, online marketingu a e-commerce.

Internet Info, s.r.o. (www.iinfo.cz) představuje jednu z největších mediálních společností českého internetového trhu. Je vydavatelem řady specializovaných zpravodajských a zábavních serverů, které patří ke špičce ve svém oboru. Současně se zaměřuje na produkci odborných konferencí, seminářů a školení.