Aastra získala certifikaci Microsoft Lync pro řešení Aastra MX-ONE

Praha, 21. listopadu 2011 – Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, oznámila, že systém pro řízení hovorů Aastra MX-ONE určený pro středně velké a velké podniky lze nyní integrovat s platformou Microsoft Lync. Systém Aastra MX-ONE získal oficiální akreditaci od firmy TekVizion, nezávislé zkušební a certifikační laboratoře z amerického Texasu, osvědčující vzájemnou spolupráci mezi dvěma produkty. (TZ)

„Certifikační testy byly neobyčejně komplexní a udělené osvědčení rozšiřuje možnosti našich zákazníků,“ říká Edin Hadzialic, ředitel pro výzkum a vývoj produktu Aastra MX-ONE. „Náš systém pro řízení hovorů MX-ONE představuje vysoce škálovatelné a flexibilní řešení. Zákazníci po celém světě jej nyní mohou integrovat s platformou Microsoft Lync nebo s naším vlastním řešením unified communication (UC). Certifikace prohlubuje naše současné vztahy se společností Microsoft a naplňuje naši strategii nabízet zákazníkům kvalitu, ochranu investic a možnost volby.”

Morten Gulliksen, produktový manažer ze společnosti Teleconsulting z norského Osla, je jedním z prvních uživatelů, kteří si vyzkoušeli integraci Aastra MX-ONE s Microsoft Lync: „Jako distribuční partner firmy Aastra jsme se sami rozhodli využít integraci MX-ONE a Microsoft Lync a nyní se těšíme z výhod video telefonování a sdílených hovorů na desktopových zařízeních. Tím, že sami získáváme zkušenosti s integrovaným řešením, jsme v dobré pozici vůči našim zákazníkům, kteří mají zájem o informace týkající se využívání Microsoft Lync a Aastra MX-ONE.“

„Podle našich zkušeností je instalace velmi stabilní a obě komponenty spolupracují bezproblémově. Nová certifikace otevře středně velkým a velkým organizacím možnosti přístupu k funkcím systému Aastra pro řízení hovorů v komplexních prostředích, jako je např. smíšené IP a digitální prostředí,“ dodal Morten Gulliksen.

Vysoce škálovatelný systém pro řízení hovorů MX-ONE rovněž obsahuje kompletní sadu UC řešení, jako je např. unified messaging, konferenční hovory a spolupráce – vše zaměřené na snižování nákladů a zvyšování efektivity a produktivity. MX-ONE je podporováno širokým výběrem desktopových a bezdrátových telefonů společnosti Aastra.

Integrace s UC platformou Microsoft Lync platí pro Aastra MX-ONE fungující na Telephony Server v softwarové verzi V.4.1 SP3. Další informace naleznete na adrese: http://www.aastra.com/mx-one-telephony-system.htm.

O společnosti Aastra

Aastra Technologies Limited, (“Aastra”) je globální společnost v segmentu podnikových komunikací. Globální centrála společnosti se nachází v kanadském Concordu. Aastra vyvíjí a dodává inovativní komunikační produkty a aplikace pro podnikovou sféru. Globální obchodní aktivity společnosti Aastra zahrnují více než 50 milionů instalovaných linek po celém světě a přímou i nepřímou přítomnost ve více než 100 zemích. Aastra se zaměřuje výhradně na podnikové komunikace a nabízí jedno z nejucelenějších portfolií řešení unified communications, jež jsou individuálně přizpůsobena požadavkům zákazníků. Portfolio produktů zahrnuje funkčně bohaté telefonní systémy pro malé a středně velké firmy, velká, škálovatelná řešení pro velké korporace, integrovaná řešení mobility a call centra, a také široký výběr terminálů. Díky zaměření na otevřené standardy Aastra umožňuje podnikům komunikovat a spolupracovat efektivněji. Více informací o společnosti lze nalézt na http://www.aastra.com