Cisco ocenilo NextiraOne za vynikající služby zákazníkům ve Velké Británii

Praha 15. února 2012 – Společnost NextiraOne, mezinárodní expert na komunikační služby, obdržela od společnosti Cisco ocenění Customer Satisfaction Excellence Gold Star za vynikající úroveň služeb poskytovaných zákazníkům ve Velké Británii. (TZ)

„Naše společnost získala toto významné ocenění již potřetí za sebou,“ uvedl Steven Skakel, ředitel NextiraOne pro Velkou Británii a Irsko. „Díky tvrdé práci dosahuje náš tým stabilně vysoké úrovně spokojenosti zákazníků s Cisco řešeními. Kvalitu našich služeb potvrzují i nedávné úspěchy NextiraOne při získávání akreditací autorizovaného technologického poskytovatele pro Cisco TelePresence Video Master ATP a Data Centre Unified Computing ATP. Velmi mě těší, že naši dobrou práci oceňuje nejen Cisco, ale zejména naši zákazníci, jejichž hodnocení k tomuto úspěchu vedlo.“

NextiraOne je partnerem Cisco již od roku 1992, obě společnosti si budují silné vztahy ve Velké Británii i v celé Evropě. V 11 evropských zemích, včetně České republiky, je NextiraOne Gold partnerem Cisco a je rovněž partnerem pro oblast spravovaných služeb a řešení TelePresence Video. Nyní se NextiraOne stala držitelem akreditace Cisco Customer Satisfaction Excellence celkem v osmi evropských zemích. NextiraOne má navíc v mnoha zemích řadu specializací na pokročilé technologie pro široké spektrum řešení v oblastech jednotné komunikace, bezdrátových sítí, zabezpečení, směrování a přepínání, síťových infrastruktur, úložišť a sjednocených výpočetních prostředí datových center.

„Služby zákazníkům jsou základním pilířem našeho programu Cisco Resale Channel Program. Velmi nás těší, že můžeme společnosti NextiraOne předat toto ocenění za vynikající úroveň spokojenosti zákazníků,“ řekl Edison Peres, první viceprezident pro celosvětové prodejní kanály společnosti Cisco.

Cisco měří úroveň spokojenosti zákazníků certifikovaných Gold, Silver a Premier partnerů na základě regionálně stanovených cílů a sestavuje vážený průměr z hodnocení předprodejní a poprodejní podpory, kterou partneři poskytují během dvanácti měsíců. Partneři, kteří dosáhnou nejvyšší úrovně spokojenosti zákazníků, získávají ocenění Customer Satisfaction Excellence Gold Star a lze je vyhledat na stránce Cisco Partner Locator (viz Rozšířené hledání).

Cisco Resale Channel Program vytváří základnu pro partnery společnosti Cisco, díky které mohou partneři získávat prodejní a technické znalosti i dovednosti pro správu produktů Cisco, potřebné pro poskytování řešení Cisco koncovým zákazníkům. Udělováním specializací a certifikací oceňuje Cisco odbornost partnerů pro zavádění řešení vycházejících z pokročilých technologií a služeb Cisco. S pomocí auditu zajišťovaného třetí stranou vyhodnocuje program kvalifikaci partnera v klíčových oblastech, jako jsou technologické dovednosti, praktické postupy, spokojenost zákazníků či schopnost poskytovat předprodejní a poprodejní podporu.

Podrobnější informace o společnosti Cisco naleznete na webu Cisco Certified Partners / Customer Satisfaction.

O společnosti NextiraOne

NextiraOne je evropská společnost, která navrhuje, instaluje a spravuje řešení na podporu obchodních procesů a komunikační služby pro více než 60 000 zákazníků ze soukromého i veřejného sektoru. S využitím vysoké specializace v oblasti komunikací, zahrnující datová centra, kontaktní centra, jednotnou komunikaci, zabezpečené síťové infrastruktury a řízené služby, pomáhá NextiraOne svým zákazníkům s transformací jejich organizací a s jednodušším využitím komplexních technologií.

NextiraOne má ústředí v Paříži a přímá obchodní a servisní zastoupení v 16 zemích Evropy a v USA s více než 4 300 zaměstnanci. Společnost NextiraOne zaměstnává přes 2 500 kvalifikovaných servisních expertů a v roce 2010 dosáhla celkových tržeb na úrovni miliardy euro.

Další informace najdete na stránkách www.nextiraone.eu/cz.