Sharp oznamuje globální titulární sponzorství předního profesionálního cyklistického týmu

Praha, 27. června 2012. Sharp Electronics Europe podepsal sponzorskou smlouvu s jedním z nejlepších světových profesionálních cyklistických týmů Garmin, a jako přední globální dodavatel technologií pokračuje v posilování značky Sharp na evropské scéně. Tým, vlastněný a řízený společností Slipstream Sport, bude nést jméno Garmin Sharp už na letošní Tour de France, která startuje 30. června 2012. (TZ)

„V roce, kdy Sharp slaví 100 let vytváření unikátních technologií a produktů, které přinášejí skutečný prospěch společnosti, s potěšení oznamujeme, že jsme se stali titulárním spolusponzorem a technologickým partnerem špičkového týmu v jednom z nejkrásnějších a nejevropštějších sportů,“ řekl Paul Molyneux, výkonný ředitel Sharp Europe. „Sharp se v současnosti výrazně zaměřuje na rozvoj své značky jak na globální úrovni, tak tady v Evropě, a to nám dává příležitost prezentovat se před důležitým novým publikem na všech pro nás klíčových trzích. Sharp je věrný svým původním ideálům kreativity a opravdovosti, a Slipstream se svým jednoznačným zaujetím pro etické inovace k tomu perfektně pasuje.“

Partnerství je součástí globálních kroků společnosti Sharp vedoucích k posilování přítomnosti na trzích mimo její tradiční bašty v Japonsku, a to zejména v Evropě, která představuje téměř třetinu v obchodních aktivit korporace. Společnost zahájila novou jednotnou brandingovou komunikaci v celé Evropě v rámci sloganu „This is Why“ u příležitosti UEFA EURO 2012, kde je Sharp Eurotop sponzorem. Novým cyklistickým sponzorstvím pokračují oslavy stého výročí značky na světové scéně, ale zároveň nabízí Sharpu v Evropě příležitost, jak rozvíjet klíčová teritoria a nové obchodní oblasti, kde jeho technologické a výrobní prostředky mohou přinést reálný užitek. Navazuje také na evropské propojení Sharpu s cyklistikou, které začalo prostřednictvím sponzoringu předního britského týmu Rapha-Condor-Sharp a závodu Tour of Britain.

„Rychle rostoucí spotřebitelský trh se zdravím a wellness produkty nabízí obrovský potenciál pro Sharp a s tímto týmem a zapojenými partnery máme prvotřídní platformu pro vývoj skutečně užitečných technologií ve vysoce specializovaném na výkon zaměřeném prostředí, “ říká Herman Karabetyan, viceprezident pro marketing společnosti Sharp Europe. „Cyklistika dokonale ukazuje propojení technologií a lidského úsilí, a to způsobem, který hluboce rezonuje s hlavními principy společnosti Sharp a to je přinášení technologii na základě lidských požadavků a potřeb. Je to pro nás výzva, využít nové i stávající technologie Sharpu pro to, aby tato úžasná skupina sportovců mohla jezdit rychleji, lépe se regenerovat a úspěšně pokračovat v jejich inspirativní cestě na úplný vrchol v jejich sportu. I s jejich přispěním tak můžeme vytvářet nové produkty, které pomáhají lidem žít ve zdravěji a příjemnějším způsobem. S devíti evropskými národnostmi zastoupenými v týmu a závodním programem na více než 225 dnů v 14 různých evropských zemích je to opravdu celoevropská platforma, v rámci které můžeme reálně demonstrovat závazek Sharpu pochopit a naplnit konkrétní potřeby Evropanů. “

Od založení svého profesionálního týmu UCI v roce 2007 se Slipstream pevně držel své ideje závodit nesmlouvavě, ale především vždy v rámci pravidel.  Proto představil jako první tým plně transparentní antidopingový program a své současné velké úspěchy může připsat vývoji a cílenému využívání nejmodernějších technologií, náročnému tréninku a jídelníčku. V roce 2011 zažil tým svůj doposud nejúspěšnější rok, včetně 4 etapových vítězství, 7 dnů ve žlutém trikotu a celkového vítězství mezi týmy na Tour de France. Rok 2012 se vyvíjí ještě lépe, díky prvnímu celkovému individuálnímu vítězství pro tým v těch nejprestižnějších závodech, když Ryder Hesjedal zvítězil celkově na Giro di Italia.

Kromě spolupráce s týmem na nových technologiích vybaví Sharp také tým svými špičkovými AQUOS LCD monitory, audio produkty, solárními panely, systémy na čištění vzduchu, mikrovlnnými troubami s možností vaření v páře, ledničkami a multifunkčními tiskárnami.

„Sharp sdílí naše zaujetí pro ty nejlepší a nejnovější technologie,“ říkál Jonathan Vaughters, generální ředitel Slipstream Sport. „Jsme nesmírně rádi, že budeme společně vyvíjet technologie, které pomohou našim jezdcům být v tom, co dělají každý den, ještě lepší. Práce s týmem zajistí Sharpu přístup k jedněm z nejlepších sportovců na světě za účelem vývoje produktů pro budoucnost.“

O Slipstream

Slipstream Sport je plně oddán podpoře etického sportování a vývoji další generace cyklistických šampiónů. Tým Garmin-Sharp se účastní velkého množství profesionálních cyklistických závodů po celém světě. Další informace naleznete na http://www.slipstreamsports.com/.

Sharp EUROTOP sponzor

Sharp je UEFA EUROTOP sponzorem. Sponzorství umožňuje společnosti Sharp využívat marketingová práva pro některé fotbalové turnaje reprezentačních týmů pořádané UEFA. Po evropském šampionátu hráčů do 21 let v roce 2011 a kvalifikačních zápasech na závěrečný turnaj mistrovství Evropy v roce 2012 budou vrcholem sponzorství měsíce červen a červenec 2012, kam zároveň i spadá stoleté výročí založení společnosti Sharp, kdy se uskuteční v Polsku a na Ukrajině finálový turnaj evropského šampionátu v kopané mužů. Sponzorská smlouva se vztahuje kromě turnaje UEFA EURO 2012 také na Mistrovství Evropy ve futsalu 2012, Mistrovství Evropy hráčů do 21 let v roce 2013 a evropský fotbalový šampionát žen 2013. Během trvání sponzorství bude společnost Sharp stavět na svých mnohaletých zkušenostech se sponzorováním sportu.