Praha, 12. září 2012 – Po úspěšné testovací fázi přichází Deník Insider, český digitální večerník určený výhradně předplatitelům, s novým designem, rozšířeným obsahem a řadou dalších vylepšení inspirovaných ohlasy čtenářů. (TZ)
Redesign dává lépe vyniknout původním materiálům, nový Insider navíc nabízí praktický archiv a informace o tom, co je nového v redakci či čtenářské komunitě „Insiderů“ na Facebooku. Kompletní archiv, obsahující všechny doposud publikované články, dokumenty, grafiky a fotografie, zůstává plně přístupný jen pro celoroční předplatitele.
Kromě stávajícího ročního předplatného za 990 Kč je možné předplatit si Insider i na kratší dobu (půl roku, jeden měsíc nebo jeden den). Kompletní přehled, včetně ceníku naleznete zde: http://www.denikinsider.cz/predplatne/ Rozšířily se rovněž možnosti platby. K převodu z účtu přibyly platební karty, paypal a také varianta zaplacení prostřednictvím SMS.
„Prvních pár měsíců existence večerníku, pojatých do určité míry jako mediální laboratoř nad zpravodajským obsahem i formou, naplnilo naše očekávání,“ uvedl Jakub Unger, obsahový ředitel Centrum Holdings, která Deník Insider vydává: „Po třičtvrtě roce existence nyní vstupujeme do nové fáze, kde našim současným i budoucím předplatitelům nabídneme ještě více původního čtení, nové aplikace nebo speciální obsahové bonusy.“
Nový Insider doprovodí i marketingová kampaň, kombinující cílenou mediální reklamu a parterství s distributory obsahu či prodejci čteček. „Dosavadní čísla i ohlasy bereme jako povzbuzení i doklad toho, že se sázka na originální obsah v moderním pojetí vyplatí,“ uzavřel Unger
O Deníku Insider
První český digitální večerník, dostupný výhradně předplatitelům. Investigativní, analytickou a komentovanou formou přibližuje hlavní události dne a jejich zákulisí. Redakci deníku vede Sabina Slonková, nositelka předních žurnalistických ocenění. Insider je dostupný na čtečkách, mobilních zařízeních i na webu.
Více: http://www.denikinsider.cz/napsali-o-nas/
O Centrum Holdings:
Centrum Holdings je internetová společnost působící ve střední a východní Evropě, s celkovou návštěvností 6,4 milionů uživatelů. V ČR osloví měsíčně více jak 3,7 milionu návštěvníků. Provozuje například tyto produkty a služby:
Portály: Centrum.cz, Atlas.cz, Centrum.cz Mail
- Obsahové weby: Aktuálně.cz, Žena.cz, Bleskově.cz, Crazycafe.cz, Deník Insider
- Transakční weby: Amplión.cz, Jiskření.cz, SW.cz, dovolena.centrum.cz
- Oborové a specializované weby: Cars.cz, RealityMix.cz, Stahuj.cz, Najisto.cz, Amapy.cz
- Full servisová agentura pro malé a střední podniky: Agentura Najisto