Webový klient K2 přináší řadu inovací

Ostrava, 13. 11. 2012 – Webový klient K2 prochází neustále řadou inovací, aby byl co nejvíce přizpůsoben aktuálním požadavkům jeho uživatelů. Změnil se nejen design, ale hlavně i funkce a možnosti jeho využití. Nově webový klient K2 nabízí modul Zásilkových služeb, Úkolů, Kontaktního centra a Zakázek. (TZ)

Kontaktní centrum bylo vytvořeno speciálně pro webového klienta a je přímo napojeno na telefonní ústřednu. Dokáže zareagovat na každý hovor, automaticky identifikovat osobu či firmu podle telefonního čísla v databázi kontaktů v IS K2. O každém hovoru lze vytvořit záznam v modulu CRM, dále také vytvořit statistiky (nepřijaté hovory, přijaté hovory, volaná čísla, délka vyzvánění), ale také nastavit přesměrování hovorů apod.

Zpřístupnění modulu Zakázky ve webovém klientu K2 usnadní práci především obchodním zástupcům, kteří nyní mohou přímo na schůzce u zákazníka poradit s výběrem zboží a z terénu objednat celou zakázku. Tento modul je navíc propojen i se čtečkou čárových kódů.

Úplně novým modulem celého IS K2, a tedy i webového klienta K2, je modul Úkoly. Jedná se o klasické zadávání, vyřizování a kontrolu úkolů. Prostřednictvím webového klienta získává uživatel plný přístup k tomuto modulu, což znamená, že úkoly lze sjednávat, řešit či delegovat například i z domova nebo odkudkoli. Součástí tohoto modulu je i možnost označit úkol za vyřešený.

K dalším změnám webového klienta patří určitě zavedení notifikací, grupování, tedy vytváření skupin podle dané hodnoty daného pole, nově též fungují odkazy na jednotlivé osoby atd.

„Webový klient K2 se těší stále větší oblibě u našich zákazníků a v současnosti je s úspěchem nasazován zejména do společností, které využívají modul Kontaktního centra – callcentrum,“ říká Pavel Motan, obchodní ředitel K2 atmitec.

O společnosti K2 atmitec

Společnost K2 atmitec s.r.o. vznikla v roce 1991 a po dlouholetém působení na trhu informačních technologií patří mezi přední výrobce a dodavatele informačních systémů. Postupem času společnost rozšířila pole své působnosti a nyní se na trhu profiluje jako dodavatel komplexních ICT řešení šitých na míru zákazníka. Společnost zaměstnává špičkové programátory, vysoce kvalitní projektové manažery a konzultanty, kteří profesionálně řídí implementaci do prostředí zákazníka. V současnosti pracuje jen s IS K2 více než 13 000 uživatelů v rozmanitých společnostech v různých zemích světa.