Zapakatel mezi špičkami v péči o zákazníky na Facebooku i e-mailem

Praha, 13. listopadu 2012 – Zapakatel.cz, jeden z nejsilnějších českých slevových serverů, se umístil na pátém a šestém místě v žebříčku firem s nejlepší zákaznickou péči na Facebooku. Výsledky průzkumu Social (S)carring Brands společnosti Brand Embassy mimo jiné ukazují, že pro zákazníky může být využití sociální komunikace v řadě případů výhodné, na dotazy získávají odpovědi rychleji než e-mailem. (TZ)

Ze stovky českých a britských firem jich 85 % odpovědělo na dotaz zákazníka položeného na Facebooku. „Zákaznické dotazy mají na sociálních sítích obrovský vliv, během první hodiny si je může přečíst a reagovat na ně stovky dalších uživatelů,“ říká Vít Horký ze společnosti Brand Embasy.

Zapakatel.cz se v testu Brand Embassy stal slevovým serverem s nejrychlejší odpovědí jak u Facebooku, tak u elektronické pošty. Jako jediný ze slevových serverů odpověděl e-mail pokaždé věcně (k tématu).

V celkovém pořadí se tak umístil na pátém a šestém místě, společně se společností Parfums. Nejbližší další slevový server v žebříčku je na desátém místě. Jeden ze slevových serverů je dokonce ne místě čtyřicátém pátém (z celkového žebříčku padesáti testovaných). V péči elektronickou poštou je Zapakatel.cz na druhém a třetím místě, společně se společností Regio Jet.

„V rychlosti zákaznické péče na Facebooku jsme se umístili na 21. místě,“ říká Tomáš Carba, marketingový manažer Zapakatel.cz. „Mohli bychom říci, že dáváme přednost kvalitě před rychlostí, ale sedmé místo v rychlosti péče e-mailem jasně ukazuje, že rychlost odpovědi zákazníkům vůbec nebereme na lehkou váhu,“ dodává.

Kompletní průzkum Social (S)caring Brands najdete na www.brandembassy.com/market-insights/social-scaring-brands

O Zapakatel.cz

Zapakatel.cz je jeden z nejsilnějších českých slevových serverů a na Slovensku působí jako Zabagatel.sk. Na trhu působí od léta roku 2010, v březnu 2011 otevřel v Praze první zákaznické centrum, ve kterém mohou lidé nakupovat speciální nebo nevyužité vouchery, platit v hotovosti či si osobně vyzvedávat zboží a vyřizovat reklamace. V září 2011 bylo otevřeno druhé zákaznické centrum v Brně.

Zapakatel.cz a Zabagatel.sk najdete na www.zapakatel.cz a www.zabagatel.sk, stejně tak jako na sociálních sítích Facebook (Zapakatel.cz a Zabagatel.sk), Twitter.com (@Zapakatel.cz),  Google+ (Zapakatel.cz) a Foursquare (Zapakatel.cz).