ZUNO Mobile banking – nová mobilní aplikace z dílny ZENTITY

Praha, 28. listopadu 2012 –  Banka ZUNO představila novou aplikaci ZUNO Mobile banking, kterou pro ni vyvinula společnost ZENTITY, jež má na svém kontě již řadu úspěšných systémů mobilního bankovnictví. Čistý moderní design spolu s pokročilými funkcemi podtrhují filozofii banky, která se zaměřuje především na technologicky orientované klienty, kteří chtějí mít své finance plně pod kontrolou 24 hodin denně bez nutnosti návštěv poboček. (TZ)

„Bezpečnost mobilních aplikací je velmi důležitá. To platí obzvláště pro oblast mobilního bankovnictví, na které se specializujeme. Při vývoji ZUNO Mobile banking jsme proto kladli důraz na její zabezpečení, ale zároveň jsme chtěli uživatele překvapit novými funkcemi,“ uvedl Abhishek Balaria, CEO společnosti ZENTITY, a. s.

Vedle standardních funkcí, jako jsou přehled plateb či zadání příkazu, se aplikace pyšní některými prvky, které má jako první v České republice a na Slovensku. Vyhledávání pobočky, bankomatu jakékoliv banky nebo pošty pomocí augmentované reality umožňuje doplnění přímého pohledu na okolí přes obrazovku o digitální informace vzdálenosti a směru. Další inovací je skener faktur a složenek, kdy aplikace pomocí OCR vyfotí fakturu či složenku, identifikuje potřebné údaje a automaticky vyplní příkaz k úhradě. Uživatelé si mohou přes aplikaci zažádat o založení účtu nebo spravovat termínované platby.

„Chtěli jsme klientům nabídnout více než jen klasické mobilní bankovnictví, což se nám podařilo. Aplikace má intuitivní ovládání a množství funkcí, které ulehčují klientům život přesně dle našeho kréda Less bank, more life. Banka zkrátka nemusí být nudná,“ komentoval Peter Lakata, Head of Product Management, ZUNO BANK AG.

Aplikaci je možné využít u telefonů se systémem iOS 4 a vyšším a Android 2.2 a vyšším. ZUNO Mobile banking je lokalizována pro český a slovenský trh, což znamená, že uvádí místní měnový kurz, úrokové sazby či novinky. Aplikaci v dané zemi lze v nastavení změnit na českou, slovenskou a anglickou verzi.

První aktivace aplikace probíhá pomocí SMS kódu. Následně dojde ke spárování zařízení, účtu a serveru banky. Do mobilního bankovnictví se lze přihlásit pouze z jednoho přístroje, po vložení PIN kódu, který si uživatel sám zvolí při prvotní aktivaci.

Hned po uvedení na český i slovenský App Store se aplikace dostala na přední příčky a získala pozitivní hodnocení od uživatelů. Tým ZUNO a ZENTITY do budoucna  plánuje nové funkce a uživatelé se tak mohou těšit na další technické vychytávky.

Aplikaci lze stáhnout na následujících odkazech, kde je možno vyzkoušet demo verzi bez vlastnictví účtu u ZUNO Bank:

iOS (CZ, SK)

https://itunes.apple.com/us/app/zuno-mobile-banking-cz/id568892556?mt=8

https://itunes.apple.com/us/app/zuno-mobile-banking-sk/id568892048?mt=8

Android (CZ, SK)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zentity.android.zuno.cz

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zentity.android.zuno.sk

O společnosti ZENTITY a,s,

Společnost ZENTITY působí na českém trhu od roku 2008 a během této doby si vydobyla skvělé postavení v oblasti podnikových mobilních řešení. Poskytuje end-to-end řešení jako jsou nativní klient pro chytré telefony, mobilní web, integrace služeb, bezpečnost a správa zařízení. Mezi její klienty patří například ČNB, ČSOB, Poštovní spořitelna, Vodafone, PPL a další.

O ZUNO Bank AG

Online banka ZUNO patří do bankovní skupiny Raiffeisen Bank International. Českým klientům nabízí běžný ÚČET a ÚČET PLUS ve 4 různých měnách, SPOŘENÍ, SPOŘENÍ PLUS, termínovaný VKLAD, úvěry PŮJČKA, PŮJČKA PLUS, přečerpání účtu REZERVA a bezkontaktní kreditní kartu KREDITKA. Všechny služby je možné snadno ovládat přes internet. ZUNO sází na jednoduchost, nulové nebo nízké poplatky a otevřenou komunikaci s klientem prostřednictvím emailu, call centra, online chatu, Facebooku, Twitteru a dalších moderních způsobů komunikace. Další informace o českém zastoupení ZUNO BANK AG naleznete na www.zuno.cz

ZUNO – Less bank, more life