Slevín.cz: Češi na slevových portálech loni utratili o 61 % více peněz

Praha, 10. ledna 2013 – Tuzemské slevové portály hlásí výrazný nárůst tržeb – celkový obrat slevového trhu v roce 2012 činil 2,9 miliardy korun, což je o 61 % více než v roce předešlém.  (TZ)
I přes skeptické pohledy slevový trh v roce 2012 téměř dosáhl předpovídanou výši obratu tři miliardy Kč, kdy v polovině roku útrata činila 1,1 mld., přičemž hlavní dvě sezóny dovolené a Vánoce se teprve blížily. Vůbec nejúspěšnějším měsícem z hlediska obratu byl listopad, tehdy lidé na slevových portálech utratili přes 360 milionů Kč, především nákupem vánočních dárků. Ani na samotný Štědrý den zákazníci nezaháleli a na poslední chvíli ještě sháněli dárky, takže se vouchery prodávaly po celý den – nejvíce mezi 9. a 16. hodinou. Nicméně ještě kolem 18. hodiny se vouchery prodávaly po stovkách.

„Opět se nám osvědčilo, že nejsilnější období jsou právě Vánoce a hned v závěsu za nimi období dovolených. Tento segment vzrostl více než o polovinu. Nicméně pozici jedničky si stále drží sekce Zboží jak v počtu nabídek, tak v počtu obratu. V roce 2012 nově vznikla sekce móda, která bude nadále nabírat na důležitosti,“ uvádí Michal Menšík, jednatel slevového agregátoru Slevín.cz.

I přes výrazný nárůst tržeb však došlo k pročištění trhu – konsolidaci, kdy z průměrného počtu  170 aktivních portálů (v platební platformě PayLo) v roce 2011 bylo v prosinci 2012 konečných 120. Slevové portály dále začaly nepřímo konkurovat klasickým e-shopum, a to zejména o Vánocích. Svědčí o tom výrazný nárůst v kategoriích jako zboží a móda, které posílily o 50 – 60 %.

„Díky pokračující konsolidaci trhu je čím dál více kladen obrovský důraz na přidanou hodnotu směrem k nakupujícím. Ať už se jedná o rozhraní slevových portálů, zákaznickou linku, pojištění nabídek, ověřování kvality nabídek nebo lepší a přehlednější třídění, všechny portály si uvědomují obrovský konkurenční boj, a tak v průběhu roku investovaly nemalé finanční i lidské prostředky do zákaznického servisu,“ dodává Michal Menšík.

O portálu Slevín.cz

Slevín.cz působí na trhu od září 2010 a je agregátorem nabídek všech poskytovatelů hromadných slev, jako je např. Zapakatel, Slevomat, Hyperslevy a dalších cca 120 slevových portálů. Jeho největší předností je přehledný design a možnost třídění a filtrování všech slev díky ručně upravovaným zkráceným popiskům. Slevín v současnosti obsazuje pozici č. 2 s denní návštěvností 20.000 –
30.000 uživatelů.

O portálu PayLo

PayLo.cz je affiliate systém zastřešující nejvýznamnější agregátory hromadných slev, který denně přivede více než 100.000 návštěvníků – potenciálních zákazníků. Jedná se o systém s předplaceným kreditem a aukcí o jednotlivé pozice ve výpisech slev na zapojených agregátorech.

Reklamy
Označeno tagem

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s