Genesys integrovala technologii pro péči o zákazníky do Microsoft Lync

PRAHA, 22. ledna 2013 – Společnost Genesys integrovala komunikační platformu Microsoft Lync se svým řešením péče o zákazníky. Integrace vytváří kombinovanou komunikační platformu, díky níž mohou firmy propojit a sjednotit komunikaci uvnitř celé firmy s centrem péče o zákazníky (call centrem). „Operátoři společně se zaměstnanci  společnosti tak mohou rychleji řešit požadavky zákazníků takzvaně na první zavolání,“ říká Martin Veselka, viceprezident společnosti Genesys. (TZ)

Nové řešení nabízí hlasovou a chatovou (instant messaging) komunikaci mezi jakýmkoli firemním zařízením využívajícím platformu Lync. Technologické řešení zároveň podporuje routingové funkce Genesys a propracované nástroje pro reporting a obsluhu zákazníků prostřednictvím vícero komunikačních kanálů.

„Integrace Genesys SIP serveru s Microsoft Lync Enterprise Voice platformou umožní operátorům kontaktních center využívat bohatých funkcí pro spolupráci a využívání multimédií při komunikaci se svými kolegy. Zároveň tyto funkce pomohou při komunikaci a obsluze zákazníků,” uzavírá Martin Veselka.

Microsoft Lync nabízí několik úrovní funkčnosti, které jsou velmi efektivní v kombinaci s Genesys SIP serverem a řešením pro komunikaci se zákazníky: například uživatelský status v reálném čase (dostupný, zaneprázdněný, mimo kancelář atd.). Umožňuje také společnostem přesměrovávat hovory na volné pracovníky, ať se nacházejí na jakémkoli místě, třeba i mimo prostory společnosti.

O společnosti Genesys

Genesys je přední světový dodavatel softwaru a služeb pro centra péče o zákazníky, který se zaměřuje na zvyšování uživatelského komfortu. Společnost má přes 2000 zaměstnanců v 80 zemích světa, a má tudíž nejlepší předpoklady k tomu, aby svým klientům mohla pomoci dosáhnout nové, lepší úrovně komunikace s koncovými zákazníky. Software vyvíjený společností Genesys řídí každý den na 100 milionů interakcí od kontaktních center až po servisní organizace a společnostem umožňuje poskytovat rychlé, jednoduché a vysoce individualizované služby. Software Genesys rovněž napříč firmou optimalizuje procesy a výkon zaměstnanců, kteří přicházejí do kontaktu s koncovým zákazníkem.

www.genesyslab.com
Začněte s námi komunikovat:

INFOBOX: Microsoft Lync je sjednocená komunikační platforma (UC), kterou využívají firmy všech velikostí pro komunikaci. Prostřednictvím integrace s Lync umožní Genesys firemním uživatelům konsolidovat svou podnikovou komunikaci (vnější i vnitřní) a kontaktní centra do jednoho kombinovaného řešení – bez nutnosti pořizovat nákladný hardware (PBX). V konečném důsledku pak Genesys a Lync zlepší tzv. „řešení požadavku na první zavolání”, neboť bude možné najít správné zdroje ve správný čas, a to díky celopodnikovému vyhledávání a možnosti konferencí ad-hoc.