Dle Gartner je společnost SAS lídrem v oblasti integrovaných marketingových řešení

Praha, 25. února 2013  – Společnost SAS upevnila v roce 2012 svoji vedoucí pozici v oblasti dodavatele integrovaných marketingových řešení v České republice. Tato řešení jsou určena pro společnosti, které potřebují efektivně řídit marketingové kampaně na velké množství zákazníků. Úspěchy SASu potvrzuje v celosvětovém měřítku i společnost Gartner Inc., která SAS v roce 2012 opět umístila do segmentu lídrů v jejich studii „Magic Quadrant for Integrated Marketing Management.“ (TZ)

„Takřka v každém odvětví řeší společnosti stále zásadní otázku – jak snížit provozní náklady a udržet ziskovost tváří v tvář prudce rostoucím očekáváním svých zákazníků. Naše řešení jsou pro tyto firmy odpovědí, jak chytře řídit marketingovou komunikaci se správným zacílením a s profitabilními výsledky,“ říká Jan Medřický, generální ředitel SAS Institute ČR.

Na zákaznicky orientovanou strategii vsadily svou kartu mnohé společnosti ve finančním i nefinančním sektoru. V současnosti probíhají implementace integrovaných marketingových řešení společnosti SAS například ve společnosti GE Money Bank, Home Credit, Air Bank, nově také ve společnosti Česká pojišťovna či Telefonica O2. Mezi dlouhodobé zákazníky, kteří již úspěšně řešení Customer Intelligence využívají, patří například Česká spořitelna, Česká podnikatelská pojišťovna, Raiffeisenbank, T-Mobile a řada dalších.

Česká spořitelna například implementovala řešení společnosti SAS pro automatizaci procesu marketingových kampaní a významně tak snížila čas a zároveň zvýšila efektivitu svých direct marketingových aktivit „SAS je investice, která se vyplatí,“ říká Václav Hrubý, vedoucí týmu campaing managementu České spořitelny. „Dnes můžeme přesně vyčíslit vynaložené prostředky na jednotlivé kampaně a změřit jejich konkrétní výstupy, čímž zvyšujeme efektivitu využití marketingových rozpočtů. A to je pro nás v situaci, kdy je stále silný tlak na snižování nákladů, velmi významné,“ dodal Václav Hrubý.

„Jsem ráda, že jsme v roce 2012 vítězili v oblasti dodávek pro finanční sektor i telekomunikace.  Pro rok 2013 vidíme na trhu stále další segmenty – jako například velké e-shopy nebo utilitní společnosti, které mohou okamžitě benefitovat z našich dlouholetých zkušeností a úspěšných implementací,“ říká Lucie Staňková, Business Advisor SAS Institute ČR. Právě díky perfektní znalosti prostředí místních firem a propracovanému systému pro sdílení zkušeností napříč projekty dokáže SAS nabídnout optimální řešení a minimalizovat případné riziko neúspěchu.

O společnosti SAS

Společnost SAS Institute je celosvětovým předním dodavatelem řešení a služeb pro Business Analytics, Business Intelligence a Big Data. Jedná se o největší soukromě vlastněnou softwarovou společnost na světě, její stabilita a síla jsou podloženy trvalým nárůstem výnosů od založení v roce 1976, tedy po dobu více než 35 let. Přes 20 % z obratu společnosti investuje SAS každoročně do výzkumu a vývoje produktů. Výsledkem jsou moderní a inovativní řešení, která pomáhají celosvětově více jak 60 000 společnostem zlepšit výkon a vytvářet větší hodnotu díky realizaci lepších a rychlejších rozhodnutí. SAS dává zákazníkům THE POWER TO KNOW ®. V České republice vstoupila společnost SAS na trh v roce 1999. SAS Institute se sídlem v Praze zaměstnává 50 lidí a pracuje pro více než 70 zákazníků, především z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací, služeb a veřejné správy. Mezi klienty patří například T-Mobile, Telefonica O2, Česká pojišťovna, Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisenbank a řada dalších.

Více o společnosti na http://www.sas.com/offices/europe/czech/.