Praha, 10. 3. 2013 – Mediazastupitelství AdActive, s.r.o., posiluje své portfolio o nový bulvární hit Extra.cz a weby společnosti Asmira (BeremeSe.cz, ModraStrecha.cz a ModryKonik.cz). (TZ)
Spolupráce s Extra.cz
Bulvární deník Extra.cz má již od svého spuštění návštěvnost 100 000 RU denně a ambici stát se třetím nejnavštěvovanějším webem v této kategorii. AdActive jej bude nabízet také v rámci balíčků ŽENY a YOUNG.
„V novém bulvárním mediu vidíme hlavně obchodní příležitost. Přinášíme lidem zprávy, které si rád čte každý, a chceme s nimi pracovat jinak. Bořit zaběhnuté zvyklosti, hranice, stereotypy. Energii hodláme investovat hlavně do dobrého marketingu a obsahu, ne do prodeje reklamy. Proto jsme hledali někoho, kdo to bude dělat za nás. A tu energii, jiný přístup a zkušenost jsme našli u AdActive,“ říká Tomáš Kačena, ředitel společnosti Extra Online Media.
Asmira na českém trhu
Společnost Asmira provozuje v České republice přední portály v segmentech ženy, mateřství a bydlení. ModryKonik.cz (190 000 RU/měsíc), BeremeSe.cz (75 000 RU/měsíc) a ModraStrecha.cz (50 000 RU/měsíc) přináší čtenářům diskusní fóra, fotoblogy, bazary atd., vždy i ve speciální sekci pro profesionály v oboru. Beremese.cz bude AdActive nabízet také v rámci balíčku ŽENY, ModryKonik.cz rozšíří balíček RODINA.
„Od spolupráce s AdActive očekáváme, že zúročíme silné postavení našich webů na českém trhu, dostaneme naše projekty do širšího povědomí a podaří se nám zvýšit reklamní výnosy. Vzájemně oceňujeme společnou sílu v segmentu pro ženy,“ říká Marek Vidovič, business development manager společnosti Asmira.
O AdActive, s.r.o.
Mediální zastupitelství a agentura AdActive, které v roce 2012 oslavilo pět let působení na trhu, zastupuje významné subjekty působící on-line – mezi její klienty patří české mediální a reklamní agentury, významné internetové obchody i koncoví klienti. Tým odborníků má dlouholeté zkušenosti s realizací marketingových kampaní na internetu. Nabízí komplexní servis, zhodnocení investic vložených do reklamy v podobě následných zisků, ulehčuje práci partnerským agenturám. Mezi klíčové produkty společnosti AdActive patří reklamní síť Elity network (www.elity.net) sdružující elitní servery dle přísných výběrových kritérií. Díky širokému spektru spolupracujících serverů umožňuje velmi přesné zaměření na vhodné cílové skupiny formou tematických nákupních balíčku AdActive Packs. AdActive je zapojena do služby VideoAd, umožňující prodej a spouštění video spotů v rámci internetových stránek sdružených do Elity network. Společnost AdActive je členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).
Další informace: www.adactive.cz. Aktuální ceník inzerce je k dispozici zde.