SAS Roadshow 2013 cílí nově i na veřejný sektor, maloobchod a výrobní společnosti

Praha, 4. dubna 2013 –  Společnost SAS Institute ČR, přední celosvětový lídr v oblasti Business Analytics, uspořádá v rámci SAS Roadshow 2013 celkem čtyři odborné konference. Tematicky budou zaměřeny na oblasti Customer Intelligence, Risk Management, Analytics a Public Sector. (TZ)

V loňském roce dostaly konference od účastníků jedno z nejvyšších hodnocení, protože byly postaveny zejména na výměně praktických zkušeností. Letošní SAS Roadshow 2013 startuje 15. května v prostorách hotelu Holiday Inn na pražském Vyšehradě. Přinese odborné pohledy nejen do segmentů bankovnictví, telekomunikace či energetiky, ale nově i do veřejného sektoru, maloobchodu a výrobních společností. Vstup bude po registraci na webu zdarma.

První konference SAS Customer Intelligence Roadshow se uskuteční 15. května a jejím hlavním tématem bude pohled do pracovního dne marketingového manažera v 21. století. Diskuse, přednášky a názorné ukázky se budou týkat zejména analýz zákaznických dat, řízení marketingových procesů nebo analýz sociálních sítí. Tyto nástroje pomáhají firmám detailně poznat zákazníka, jeho chování, uvažování a potřeby. Na základě těchto znalostí je pak možné vytvořit efektivní personifikovanou nabídku ušitou na potřeby zákazníka.

29. května proběhne druhá konference, SAS Risk Management Roadshow, určená především pro obory bankovnictví, pojišťovnictví a další finanční instituce. Téma řízení rizik stále patří mezi nejdynamičtěji se rozvíjející dovednosti bank. Vedle již tradiční kontroly a plnění regulatorních požadavků čím dál víc stoupá do popředí podpora rozvoje byznysu. Trendem je i užší spolupráce s ostatními částmi společnosti jako například marketingem, produktovým či segmentovým managementem. Proto se tato konference zaměří především na nástroje a metody vhodné k řízení rizik, odhalování pojistných podvodů v pojišťovnách nebo např. schvalování žádostí o úvěr.

„Správná a rychlá interpretace dat přinese do každé firmy trvalou přidanou hodnotu. Ať už ve spokojenosti jejich zákazníků, rychlé návratnosti investice, úspoře nákladů, zvýšení obratu nebo zisku společnosti.  Proto SAS Roadshow 2013 v čele se zkušenými přednášejícími, kteří sdílí své poznatky hlavně z úspěšné praxe, může být pro řadu ostřílených i nových společností velmi inspirativní,“ říká Jan Medřický, generální ředitel společnosti SAS Institute ČR.

SAS se rozhodl letos oživit svůj vstup i do světa veřejného sektoru a 25. září uspořádá třetí konferenci SAS Roadshow právě na toto téma. Cílem je tak přispět k řešení problémů, se kterými se veřejný sektor dlouhodobě potýká, a představit nástroje SASu, které nabízí efektivní řešení pro řadu oblastí – např. při prevenci podvodů, vyhodnocování rizik nebo optimalizace procesů všech zdrojů ve veřejném sektoru.

SAS Analytics Roadshow 2013 proběhne 16. října a jedním z hlavních témat budou Big Data Analytics. Tedy analýzy nad daty, jejichž zpracování bylo pro firmy dříve nemyslitelné, ať už z technického nebo ekonomického hlediska. Doba se ale naštěstí mění, a co bylo ještě nedávno nemyslitelné, je dnes doslova na dosah ruky. Právě včas se „Big Data“ začínají objevovat všude kolem nás. Tím pádem poptávka po nástrojích typu Visual Analytics nebo High Performance Analytics stále sílí.

Hlavním partnerem SAS Roadshow 2013 je společnost Deloitte ČR. Technologickým partnerem je Hewlett-Packard.

Více informací o SAS Roadshow 2013 naleznete na:

www.sas.com/cz/roadshow

O společnosti SAS

Společnost SAS Institute je celosvětovým předním dodavatelem řešení a služeb pro Business Analytics, Business Intelligence a Big Data. Jedná se o největší soukromě vlastněnou softwarovou společnost na světě, její stabilita a síla jsou podloženy trvalým nárůstem výnosů od založení v roce 1976, tedy po dobu více než 35 let. Přes 20 % z obratu společnosti investuje SAS každoročně do výzkumu a vývoje produktů. Výsledkem jsou moderní a inovativní řešení, která pomáhají celosvětově více jak 60 000 společnostem zlepšit výkon a vytvářet větší hodnotu díky realizaci lepších a rychlejších rozhodnutí. SAS dává zákazníkům THE POWER TO KNOW ®. V České republice vstoupila společnost SAS na trh v roce 1999. SAS Institute se sídlem v Praze zaměstnává 50 lidí a pracuje pro více než 70 zákazníků, především z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací, služeb a veřejné správy. Mezi klienty patří například T-Mobile, Telefonica O2, Česká pojišťovna, Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisenbank a řada dalších.

Více o společnosti na http://www.sas.com/offices/europe/czech/.

Označeno tagem

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s