NextiraOne využívá špičková řešení společnosti Nuance na rozpoznávání hlasu volajícího

Praha 24. června 2013 – Společnost NextiraOne zařadila mezi své významné technologické partnery společnost Nuance a využívá od ní špičková řešení pro rozpoznání hlasu a identifikaci volajícího do prostředí a řešení kontaktního centra zákazníka. Pro pokročilejší ověření identity nebo vyhodnocení požadavku klienta lze v určitých případech využít i snímání doteků a gest. (TZ)

Nuance jako nadnárodní společnost velmi úzce spolupracuje s partnery z celého světa a dodává jejich prostřednictvím řešení odpovídající kulturním požadavkům a potřebám lokálního trhu. Společnost NextiraOne hraje v České republice důležitou roli při kontaktu se zákazníky a hledání řešení odpovídajících jejich potřebám v oblasti end-to-end řešení kontaktních center a při rozšiřování zastoupení společnosti Nuance na trhu.

„NextiraOne Czech společně s Nuance vytváří inovativní samoobslužná řešení zahrnující systémy pro interaktivní hlasovou odezvu – IVR (interactive voice response), personalizované služby a konzistentní styk se zákazníky napříč různými komunikačními kanály,“ uvedl Petr Hübl, generální ředitel, NextiraOne Czech.

Společnost Nuance a její partneři disponují více než dvacetiletými zkušenostmi s poskytováním inteligentních multikanálových samoobslužných systémů. Více než dvě třetiny společností v žebříčku Fortune 100 využívají její řešení k automatizaci více než 10 miliard interakcí se zákazníky ve více než 3 000 lokálních a cloudových samoobslužných instalacích.

O společnosti NextiraOne

NextiraOne je přední evropský systémový integrátor. Navrhuje, instaluje a spravuje veškerá komunikační a bezpečnostní řešení, nástroje procesního řízení a dohledové systémy v podnikových prostředích svých zákazníků. Poskytuje jim komplexní služby a podporu v oblastech informačních a komunikačních systémů prostřednictvím nejmodernějších technologií na trhu. Díky vysoké specializaci v oboru komunikací pomáhá NextiraOne svým zákazníkům efektivně řídit náklady na provoz jejich informačních a komunikačních systémů v oblastech zahrnujících datová centra, kontaktní centra, jednotnou komunikaci, bezpečnost síťové infrastruktury, nástroje dohledů a procesního řízení. Dodávku a podporu řešení v uvedených oblastech poskytuje společnost NextiraOne svým zákazníkům také formou řízených služeb.

NextiraOne má ústředí v Paříži a přímá obchodní a servisní zastoupení v 16 zemích Evropy a v USA s více než 4 300 zaměstnanci. Zaměstnává přes 2 500 kvalifikovaných servisních specialistů a konzultantů a v roce 2010 dosáhla celkových tržeb na úrovni miliardy euro.

Další informace najdete na stránkách www.nextiraone.eu/cz.