Praha, 28. 8. 2013 – Největší internetové mediazastupitelství AdActive se rozrůstá. Obchodní tým posílí Lucie Hanischová, Lucie Kavalírová a Kateřina Lundáková. (TZ)
Na jarní personální změny v AdActive navazuje prázdninová akvizice nových členů obchodního oddělení. Tři „matadorky“ českého reklamního trhu budou oporou zejména pro sekci New Media a zaměří se na obchodní aktivity vůči přímým a novým klientům.
Lucie Hanischová (Senior Account Manager) se v internetové reklamě pohybuje již od roku 2000, kdy začínala v OMD. Pracovala jako Account Manager pro přímé klienty v Centrum Holdings a v iDnes. Jejím posledním působištěm byla Nova, kde působila jako Marketing Manager pro internet.
Lucie Kavalírová (New Media Sales Manager) přichází do AdActive po čtyřletém působení v Burda Media 2000, kde pracovala jako Senior On-line Media konsultant. Předchozí zkušenosti sbírala v UP Promotion, Isifa Image Servis a v GfK Praha. Je absolventkou UJAK, obor Masová a sociální komunikace.
Kateřina Lundáková (Senior Account Manager) působila tři roky v Tiscali Media a v Goldbach Audience ČR (naposledy jako Head of Agency Sales). Zkušenosti s marketingem a obchodem má také ze společností Patria Online a Avery Dennison Zweckform. Vystudovala obor Ekonomie, management a marketing.
„Na začátku roku jsme avizovali, že AdActive má stabilní a silné portfolio, a že naším aktuálním cílem je personální posílení firmy, zejména v obchodních aktivitách. Jsme rádi, že se nám podařilo získat do týmu tak zkušené obchodnice,“ říká Jan Vobecký, ředitel AdActive.
O AdActive, s.r.o.
Mediální zastupitelství a agentura AdActive, které v roce 2012 oslavilo pět let působení na trhu, zastupuje významné subjekty působící on-line – mezi jeho klienty patří české mediální a reklamní agentury, významné internetové obchody i koncoví klienti. Tým odborníků má dlouholeté zkušenosti s realizací marketingových kampaní na internetu. Nabízí komplexní servis, zhodnocení investic vložených do reklamy v podobě následných zisků, ulehčuje práci partnerským agenturám. Jedním z produktů společnosti je reklamní síť Elity network (www.elity.net). Díky širokému spektru spolupracujících serverů umožňuje velmi přesné zaměření na vhodné cílové skupiny formou tematických nákupních balíčku AdActive Packs. AdActive je také zapojena do služby VideoAd, umožňující prodej a spouštění video spotů. V létě 2013 se společnost rozšířila o oddělení New Media, které se specializuje na kompletní internetová řešení. AdActive je členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).
Další informace: www.adactive.cz. Aktuální ceník inzerce je k dispozici zde.