Konferenci hybris Global Partner Summit 2014 navštívilo rekordních 1500 delegátů

(Mnichov/Praha, 27. ledna 2014) – Společnost hybris software, člen skupiny SAP a nejrychleji rostoucí poskytovatel obchodních platforem na světě, uvedla, že se letošní konference Global Partner Summit 2014 zúčastnilo rekordních 1500 delegátů z celého světa, kteří jsou zapojeni do programu společnosti hybris Partner Ecosystem. Konference se konala v německém Mnichově ve dnech 22. – 24. ledna. (TZ)

Toto třídenní setkání přilákalo účastníky z 350 společností programu hybris Global Partner Ecosystem, budoucí partnery i zainteresované partnery společnosti SAP, kteří zde získali exkluzivní informace o tom nejlepším ve vícekanálovém obchodu i o nejnovějších inovacích v  oboru. Prostřednictvím prezentací, technických ukázek a programu seznámila společnost hybris delegáty s průlomovými myšlenkami a perspektivami, které jim umožní úspěšně rozšiřovat své obchodní činnosti, dosahovat růstu a plně využívat obchodních příležitostí roku 2014 i let následujících.

„Po akvizici společnosti hybris skupinou SAP jsou naše společné síly nepřekonatelné,“ uvádí Frank Schoutissen, viceprezident společnosti hybris pro obchodní kanály. „Naše pružné vícekanálové komerční řešení jsme spojili se silnou a odolnou podnikovou technologií a inovacemi skupiny SAP, které udávají směr v aplikacích spouštěných z lokální paměti, z cloudu i v mobilních aplikacích. Toto spojení přináší nové úrovně porozumění požadavkům zákazníků a umožňuje jejich výraznější zapojení. Letošní konference se stala dokonalou základnou, jak našim spolupracovníkům představit rozsah příležitostí, které před nimi leží. Stejně tak míru nasazení, které je z jejich strany potřebné k tomu, aby dokázali držet krok s fenomenálním růstem společnosti hybris.“

Společnost hybris v posledním roce zefektivnila svůj Global Partner Ecosystem, a svým odběratelům tak poskytla ještě vyšší kvalitu. Na letošní konferenci firma představila nový partnerský program a model pro zapojení odběratelů, které jí umožní poskytovat vyšší hodnotu partnerům a odběratelům napříč obory, v nichž společnost působí, včetně maloobchodu, výroby spotřebního zboží, médií, telekomunikací, sportu a zábavy.

„V současné době je do každodenního využívání technologií hybris aktivně zapojeno ohromujících 7500 jednotlivců, přičemž naším cílem je v průběhu příštích 18 měsíců toto prostředí rozšířit na 15 000 osob,“ vysvětluje Schoutissen. „Rekordní počet účastníků letošní konference – téměř dvojnásobek oproti předcházejícímu roku – jednoznačně dokazuje, jaký význam má společnost hybris pro své partnery a jak důležitá jsou řešení té nejvyšší kvality pro naše odběratele.“

Mezi vystupujícími externími řečníky byli Peter Sheldon, hlavní analytik společnosti Forrester, Jim Herbert, zakládající člen představenstva společnosti Sceneric, Geert Leeman, jenž zodpovídá za obsluhu společnosti Nestlé Alliance v SAP, či Darin Archer, marketingový manažer pro hlavní produkty a obchod ve společnosti Adobe. Po boku zástupců společnosti hybris vystoupili výše jmenovaní řečníci se svými prezentacemi v oblastech obchodu, technologií či plnění, které delegátům konference poskytly aktuální informace o produktech, doporučovaných postupech, případových studiích i obchodní informace nezbytné k maximálně úspěšnému využití nadcházejících příležitostí.

 

Kromě toho, že konference Global Partner Summit svým partnerům poskytla vše potřebné k tomu, aby ve svých oborech vynikali, umožnila společnosti hybris představit úspěchy svých partnerů prostřednictvím udělovaných ocenění.

 

Mezi držitele ocenění 2014 Partner Awards patří:

Globální partner roku

Accenture

Globální partner roku mezi ISV

Adobe Systems

Partner roku pro řešení ISV

Avalara

Partner roku v oblasti Asie a Tichomoří

Whitelabelled

Partner roku v regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky

Sceneric a DigitasLBi Company

Partner roku v Severní a Jižní Americe

Sapient

Nejinovativnější partner roku

Babiel

Nováček roku

Deloitte

Partner roku v globálních dodávkách služeb

Sceneric a DigitasLBi Company

O společnosti hybris software

Společnost hybris software, člen skupiny SAP, pomáhá firmám po celém světě prodávat více zboží, služeb a digitálního obsahu prostřednictvím všech kontaktních prostředků, komunikačních kanálů a zařízení. Společnost hybris dodává OmniCommerce™: soubor nejmodernějších postupů řízení kmenových obchodních dat a jednotných obchodních procesů, které firmám poskytují jednotný pohled na odběratele, produkty i objednávky, a odběratelům zase jednotný pohled na obchodní případ. Tento vícekanálový software společnosti hybris je postaven na jediné platformě založené na otevřených standardech a je tak schopen svižně poskytovat neomezené možnosti inovace, účinně dosahovat ideálních nákladů vlastnictví, je škálovatelný a rozšiřitelný, takže může být poslední komerční platformou, kterou kdy budou firmy potřebovat. Přední analytické firmy, které se na tento obor zaměřují, považují společnost hybris za vedoucí společnost v oboru a její komerční platformu mají za jednu ze dvou či tří nejlepších na trhu. Stejný software je k dispozici ve variantách jak tzv. on-premise, tj. přímo v prostorách klienta, on-demand, tj. poskytovaný přes internet, nebo prostřednictvím řízeného hostingu, což obchodníkům všech velikostí poskytuje maximální pružnost. Služeb společnosti hybris se rozhodlo využívat více než 500 společností, včetně předních světových firem v segmentu B2B W.W.Grainger, Rexel, General Electric, Thomson Reuters či 3M, nebo spotřebních značek, jako jsou Toys“R”Us UK, Bridgestone, Levi’s, Nikon, Migros, Nespresso či Lufthansa.

 

Společnost hybris znamená budoucnost obchodu. Podrobnější informace naleznete na stránkách www.hybris.com.