Neopublic Porter Novelli posiluje a soustředí se na kvalitu

Pražská kancelář PR agentury Neopublic Porter Novelli posiluje.  Od 1. ledna 2014 ji oficiálně vede Miriam Madrová na pozici Managing Director.   (TZ)

Miriam se v oblasti PR a médií pohybuje více než 15 let a bohaté dovednosti nasbírala především ve slovenské pobočce Microsoftu. Zde byla odpovědná za vývoj, řízení a realizaci lokálních strategií a programů firemní komunikace či CSR.

Před příchodem do agentury Neopublic Porter Novelli pracovala jako Senior PR manažerka ve společnosti AVG pro Českou a Slovenskou republiku.

Velkým přínosem bude také její dlouholetá praxe získaná ve státním sektoru na Ministerstvu zahraničních věcí SR. V rámci své funkce se zde významnou měrou podílela na přípravě ideové koncepce pro budoucí branding Slovenské republiky, kampaně s názvem „Slovensko: země s potenciálem“.

Působení na těchto pozicích jí nyní umožňuje vidět různé situace také z pohledu klienta agentury či přiblížit způsob fungování státních institucí.

V minulosti Miriam pracovala na pozici Account Director  a Senior Consultant v komunikační agentuře Omnipublic.  Vystudovala teoretickou kybernetiku na Fakultě matematiky, fyziky a informatiky Univerzity Komenského v Bratislavě.

Své zkušenosti z PR agentury Weber Shandwick přinesl také Petr Mesároš (28), který nastoupil na místo Junior PR Consultanta. Petr pracoval na předchozí pozici v oblasti korporátního PR a CSR pro finanční klientelu jako je Česká bankovní asociace, Česká spořitelna, Nadace ERSTE, ACCA či Komora certifikovaných účetních. V oblasti produktového PR se podílel na kampaních pro značku Sunar a Sunar Fashion. PR se stalo jeho vášní a zaměstnáním již během studia na VOŠ ekonomické v Praze, kde vystudoval obor Firemní ekonomika a marketing.

O společnosti

Společnost Neopublic Porter Novelli je od svého založení v roce 2000 lídrem v poskytování inovativních komunikačních a konzultačních služeb. V roce 2012 dosáhla obratu přesahujícího 1,5 milionu EUR na trzích České a Slovenské republiky, kde má v Praze a v Bratislavě své stálé kanceláře. V roce 2013 se společnost propracovala do žebříčku The Global 250 Agency Ranking magazínu Holmes Report. Pravidelně získává ocenění za kvalitní práci pro nadnárodní i lokální klienty a v roce 2013 získala dvě ocenění SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation).