Fasheebo.com útočí na trh s módními e-shopy. Nabídne výběr zboží dle vkusu uživatelek.

Nový startup projekt Libora Hořeního Fasheebo.com nabídne ženám téměř půl milionu módního zboží ze stovek zahraničních e-shopů. Díky speciálnímu algoritmu se navíc bude uživatelkám zobrazovat oblečení a doplňky dle jejich vlastního vkusu. Čím častěji budou ženy portál využívat, tím přesnější algoritmus bude. (TZ)

„Nový projekt Fasheebo.com cílí především na ženy, které si díky němu budou moci vybrat oblečení ze stovek e-shopů s dopravou do České republiky. Portál navíc sleduje slevy a akční nabídky. Unikátnost této stránky však tkví především ve speciálním algoritmu, který vybírá zboží dle vkusu uživatelky,“ popisuje projekt podnikatel Libor Hoření.

Portál nabídne přes 400 000 produktů, vybírá především ze známých zahraničních módních e-shopů, jako je YOOX.com či Asos.com. Ženám ale rovněž poskytne zboží i méně známých firem, jako Boohoo nebo House of Fraser. Více než 60 000 produktů je navíc s dopravou zdarma do České republiky.

Projekt Fasheebo.com uspěl v CzechAcceleretor

Ještě před svým oficiálním spuštěním projekt Fasheebo.com dosáhl již prvních úspěchů. Podařilo se mu například přesvědčit porotu projektu CzechAccelerator, který je zaměřen na rozvoj českých technologických malých a středních podniků na zahraničních trzích. Díky tomu bude možné projekt rozvíjet na globální úrovni.

„Půl roku jsme vyvíjeli základní algoritmus, který dokáže vyhodnotit vkus uživatelky a nabídne jí takové zboží, které se jí bude líbit. S tímto projektem bychom rádi expandovali i do zahraničí. Právě proto jsme se přihlásili do projektu CzechAccelerator, ve kterém jsme prošli dvoukolovým výběrovým řízením. V dubnu nás tedy čeká cesta do Bostonu, kde se budeme snažit projekt globalizovat,“ upřesňuje Libor Hoření a dodává: „V současné chvíli si troufám tvrdit, že na celém světě nenajdeme přímou konkurenci. Je pravda, že nabídka agregátorů módního zboží je v zahraničí větší než v České republice, avšak nemají takto funkční algoritmus, který usnadní výběr zboží.“

Libor Hoření začal podnikat na internetu již ve svých 17 letech. Od té doby stojí za několika úspěšnými projekty, založil například stránku Toprecepty.cz či Toppotraviny.cz a byl investorem projektu Chlapskazasilka.cz.