Technická podpora společnosti TP-LINK zavádí slovenskou telefonní linku

Česká republika, Praha – 10. 3. 2014 – Společnost TP-LINK, celosvětový dodavatel domácích a SOHO síťových produktů, zavádí v rámci zkvalitňování svých služeb dostupnost technické podpory pro slovenské zákazníky i partnery na novém telefonním čísle. (TZ)

Zatímco dosud museli partneři a zákazníci volat na českou hotline, od 10. 3. 2014 jim jsou operátoři k dispozici na slovenském čísle +421 299 990 060, kam se mohou obracet se svými dotazy a požadavky. Telefonní linka je v provozu ve všední dny vždy od 9 do 17 hodin.

Technickou podporu lze kontaktovat také prostřednictvím e-mailových adres podpora@tplinkpartner.cz nebo support@tplinkpartner.cz. První odezva na e-mail je garantována nejpozději do 24 hodin.

Rozsah služeb a poradenství poskytovaných technickou podporou na slovenském telefonním čísle je totožný s tím, co poskytuje česká centrála.

O společnosti TP-LINK

TP-LINK je celosvětovým dodavatelem síťových produktů dostupných ve více než 100 zemích světa. Za dominantní tržní podíl na čínském trhu a pozici největšího světového poskytovatele WLAN řešení s tržním podílem ve výši 42,29 % (Q1 – 2013) vděčí inovativnímu přístupu oddělení výzkumu a vývoje, efektivní produkci a kvalitnímu řízení. Portfolio společnosti TP-LINK zahrnuje bezdrátové směrovače a adaptéry, bezdrátové přístupové body, 3G směrovače, ADSL modemy, adaptéry pro zapojení do domácí elektrické sítě, IP kamery, print servery, SOHO/SMB směrovače a SOHO/SMB switche. Další informace naleznete ve webové prezentaci společnosti na adrese www.tp-link.com/cz.

Technická podpora k produktům společnosti TP-LINK je v provozu na e-mailech podpora@tplinkpartner.cz nebo support@tplinkpartner.cz. Pro technické dotazy lze využít také hotline na telefonním čísle (+420) 245 008 103. Obě služby fungují v pracovních dnech od 9,00 do 17,00 hodin.