Výborné prodejní výsledky zaznamenaly v dubnu 2014 deníky Blesk a Aha!, které vznikají ve společném integrovaném newsroomu vydavatelství CZECH NEWS CENTER a.s. patřící Danieli Křetínskému a Patriku Tkáčovi. (TZ)
Deník Aha! si již od října loňského roku udržuje stabilní prodeje. V dubnu podle měření ABC ČR dosáhl výsledku 62 300 prodaných kusů, z toho volný prodej činil 61 667 ks. V tomto segmentu poprvé od srpna 2012 předstihl Mf Dnes a mezi deníky se zařadil na druhé místo za Blesk.
Taktéž deník Blesk vykazuje stabilní prodejnost. Za měsíc duben činil průměrný prodaný náklad 270 035 ks, což v meziročním porovnání s dubnem 2013 znamená nárůst +1,6%. Jedná se tak již o třetí měsíc v řadě, kdy deník Blesk jako jediný na trhu deníků zaznamenal nárůst.
V souhrnu činí volný prodej deníků produkovaných v integrovaném newsroomu Blesk/Aha! 300 469 ks (Blesk 238 802 + Aha! 61 667) – tj. 58,93%.
Zdroj: ABC ČR
CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím tištěných a online médií oslovuje téměř šest miliónů čtenářů. CZECH NEWS CENTER a. s. nabízí široké portfolio tištěných deníků, časopisů, ale i online magazínů, webových projektů, aplikací či služby virtuálního operátora a tiskáren. V České republice zaujímá CZECH NEWS CENTER a. s. 1. místo mezi vydavateli deníků a celkově mezi smíšenými vydavateli mu patří druhé místo. Je vydavatelem tří celostátních deníků (Blesk, Aha!, Sport), které vycházejí 7krát týdně a patří jim 43 % deníkového trhu. Významný podíl dosahuje mediální dům i na internetu.
Pod společností působí také dvě tiskárny sídlící v Praze a Ostravě, které jsou vlastněny a provozovány pod hlavičkou CZECH PRINT CENTER a.s.. Mezi velmi úspěšné projekty společnosti patří první virtuální mobilní operátor – BLESKmobil, který svým zákazníkům nabízí výhodné ceny za volání bez závazků, čímž si vydobyl pozici nejsilnějšího virtuálního operátora v zemi.