Emco je nový partner iniciativy Vím, co jím

Praha, 14. 7. 2014 – Společnost Emco rozšiřuje řady partnerů  iniciativy Vím, co jím a piju, která pomáhá spotřebiteli s výběrem výživově hodnotných potravin. Výrobky společnosti Emco označené logem Vím, co jím, prošly přísnými laboratorními testy a odpovídají požadavkům zdravého stravování iniciativy Vím, co jím a piju. (TZ)

„Jako vedoucí značka müsli na českém a slovenském trhu si jsme vědomi naší odpovědnosti vzhledem k šíření osvěty v rámci zdravého stravování. Zapojení výrobků značky Emco do programu Vím, co jím a piju je tedy logickým vyústěním snahy přinášet spotřebitelům na trh hodnotné produkty, které mají pozitivní vliv na  jejich zdraví,” říká Petra Farkašová, ředitelka marketingu společnosti Emco.

Logem Vím, co jím označeno 13 produktů Emco

Pro pilotní fázi projektu společnost Emco vybrala 13 produktů ze svého portfolia. Po jednom roce vyhodnotí přínos aktivity a následně rozhodne o rozšíření výrobků s logem Vím, co jím a piju. „Všechny analyzované výrobky značky Emco splnily přísná kritéria nezávislých laboratorních testů a mohou být zařazeny mezi výživově hodnotné potraviny, které přispívají k zdravému stravování,” doplňuje Lucie Gonzálezová, ředitelka iniciativy Vím, co jím a piju.

O společnosti Emco

Společnost Emco patří mezi nejvýznamnější potravinářské společnosti v České republice. Byla založena v roce 1990 panem Zdeňkem Jahodou. Emco se soustřeďuje na výrobu
a distribuci vysoce kvalitních potravinářských výrobků odpovídajících zdravému životnímu stylu. Jedná se zejména o křupavé a sypané müsli, ovesné sušenky, ovesné kaše, ovesné a ořechové tyčinky a cereální výrobky pro děti. Dlouhodobě dominantní postavení si Emco udržuje zejména v segmentu müsli s tržním podílem 53 %.

Iniciativa Vím, co jím a piju, o. p. s.

Iniciativa Vím, co jím a piju působí v České republice od roku 2010. Je součástí mezinárodní organizace The Choices Programme. Na základě laboratorní analýzy
a kritérií stanovených Mezinárodním vědeckým výborem uděluje logo „Vím, co jím“ výživově hodnotným potravinám. Usnadňuje tak výběr potravin, které obsahují minimum rizikových živin, jakými jsou nasycené a trans mastné kyseliny, jednoduchý přidaný cukr a sůl, resp. sodík. V některých kategoriích hodnotí i množství energie a vyšší podíl vlákniny. Mezi partnery zapojené do iniciativy patří renomované potravinářské společnosti jako BONAVITA, LE&CO, Italat, REJ, Unilever, Ahold, McCain, Fabio produkt a další. Logo zatím v Česku získalo téměř 350 výrobků.