Brother tiskne nejlevněji, ukázaly redakční testy

Výsledky testů v českých odborných časopisech potvrdily hlavní sdělení kampaně společnosti Brother, která na tuzemský trh uvedla novou řadu úsporných multifunkčních zařízení Ink Benefit. Za hlavní benefit všechny testy označily právě nízké náklady při vysoké kvalitě tisku. (TZ)

Kampaň, kterou pro Brother realizovala agentura MARCO BBN Czech Republic, sestávala vedle redakčních testů a inzertní podpory v odborných časopisech (Chip, Počítač pro každého, Extra PC a Computer) také z PPC reklamy, RTB (real-time-bidding) a bannerové reklamy.

Bannery i inzeráty směřovaly na microsite www.5xviceotisku.cz, na které se návštěvníci mohli zúčastnit dvou soutěží – kreativní a tipovací. Soutěžilo se o multifunkční zařízení Brother Ink Benefit DPC-J105 i o další atraktivní ceny.

„Kampaň splnila cíle, které jsme si stanovili – zvýšila se povědomost o novém produktu a zájem se odrazil i na zvýšení prodejů.

„Kampaň předčila naše očekávání. Podařilo se nám sdělit odborné i laické veřejnosti, že zákazník za minimálně navýšenou cenu multifunkčního zařízení získává výhodu ekonomického a kvalitního tisku,“ uvedl ředitel Brother Česká republika Zdeněk Kapusta.

Komunikační agentura MARCO působí na českém trhu od roku 1994. Své kanceláře má v Brně, Praze a Prostějově. Od roku 2001 je členem mezinárodní marketingové sítě BBN – The Business to Business Network. Ta sdružuje 17 nezávislých marketingových agentur z 30 lokací po celém světě a více než tisícovka profesionálů znamená pro BBN pozici číslo 1 na světě mezi B2B marketingovými sítěmi.