Pavel Vlček posiluje oddělení komunikace mBank

Praha, 11. září 2014 – mBank, první internetová banka na českém trhu, přivítala ve svých řadách na nově zřízené pozici Team Leader Communication and Social Media pro Českou republiku a Slovensko Pavla Vlčka, který bude řídit veškeré PR aktivity v obou zemích. (TZ)

Hlavním úkolem Pavla Vlčka bude nastavení a řízení externí i interní komunikace v souladu s nově připravovanou obchodní a marketingovou strategií mBank. „Chceme být nejlepší volbou pro aktivní klienty, nabízet jim efektivní řešení jejich potřeb. Jsem přesvědčen, že posílení týmu komunikace o Pavla Vlčka nám pomůže v dosažení tohoto strategického cíle,“ říká Pawel Kucharski, výkonný ředitel pro obchod, marketing a produkt mBank.

Pavel Vlček se již deset let úspěšně pohybuje v oblasti komunikace a public affairs. Před příchodem do mBank řídil komunikaci zastoupení korporace Rosatom na středoevropském trhu. Působil také jako ředitel komunikace Technology Platform Energy Security nebo Ministerstva průmyslu a obchodu. Zkušenosti ve finančním sektoru získal na pozici  Public Affairs Officer v Cititbank.

mBank je inovátorem v oblasti internetového bankovnictví v České republice. V únoru 2014 zavedla pro svých 500 000 zákazníků revoluční internetové bankovnictví s mnoha novými funkcemi.  Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry. mBank v České republice působí jako organizační složka polské mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.