Visa plánuje v Evropě cílené bonusové nabídky pro držitele karet, začne ve Velké Británii

PRAHA, ČESKÁ REPUBLIKA, 14. října 2014 – Visa zahájila spolupráci se společností edo Interactive. Ta je jedním z lídrů prudce se rozvíjejícího sektoru CLO (Card Linked Offers – propojení platební karty a nabídek obchodníků). Díky tomuto partnerství bude možné v Evropě představit inovativní, cílenou nabídku CLO, která bude zákazníkům platícím kartami Visa přinášet personifikované slevy a bonusy. Prvním trhem, kde se nabídka CLO již koncem roku uvede v praxi, bude Velká Británie. Postupně se však budou přidávat i další trhy, včetně středoevropského. (TZ)

„Doba, kdy se reklama a zákaznický marketing spokojily s univerzálním řešením pro všechny, dávno minula. Spotřebitelé chtějí přístup uzpůsobený na míru a žádají bonusy, které odrážejí jejich výběr oblíbených značek a produktů,“ uvádí Crispin Rogers, ředitel oddělení pro cílená marketingová řešení Visa Europe.

Ve Velké Británii, kde již brzy odstartuje pilotní fáze projektu, se kartami Visa zaplatí každá třetí libra. „Británie má v tomto ohledu před ostatními zeměmi náskok. V České republice se prostřednictvím karet Visa zaplatí 1 euro z každých 12,50 eur, v Evropě je to z každých 6,50 eur. Očekáváme, že toto číslo nadále poroste. Jen za první pololetí tohoto roku se totiž prostřednictvím našich karet utratilo přes 87 miliard korun, což je meziročně o sedm miliard více. Díky hloubce a šíři dat o prováděných transakcích dokážeme marketérům poskytovat vysoce relevantní informace. Ty umožňují vytvářet efektivní individualizované nabídky. CLO nabídka tak bude uvedena i ve střední Evropě,“ informoval Marcel Gajdoš, regionální ředitel Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.

V České republice společnost Visa již v minulosti realizovala několik kampaní založených na odměňování zákazníků za používání jejích karet. „Spolupracovali jsme například se společnostmi Shell a Kaufland, tento měsíc navazujeme spoluprací s významným českým e-shopem,“ potvrzuje zájem spotřebitelů o podobné akce Marcel Gajdoš.

Nabídka CLO, která obchodníkům pomáhá propagovat obsah, který cílí na konkrétní zákazníky, a z něhož sami zákazníci profitují slevami na nákup či dalšími bonusy, které běžně nejsou v nabídce, už nějakou dobu úspěšně funguje v USA. Na tamějším trhu společnost edo spolupracuje s více než 200 bankami a 1000 obchodníky.

Ed Braswell, zakladatel a výkonný ředitel společnosti edo, doplňuje: „Poté, co jsme vybudovali přední CLO marketingovou platformu v USA, jsme nadšení, že nyní získáváme příležitost přinést výhody a úspory pro miliony držitelů karet v rámci sítě Visa Europe.“

–  KONEC  –

O asociaci Visa Europe

Visa Europe je asociace zabývající se platebními technologiemi, kterou vlastní a provozují členské banky a další poskytovatelé platebních služeb ve 37 zemích Evropy.

Visa Europe vyvíjí nejmodernější technologie a vytváří infrastrukturu umožňující elektronické platby milionům evropských zákazníků, podniků i vlád. Její členové nesou odpovědnost za vydávání karet, registraci prodejců a stanovování výše poplatků pro držitele karet a obchodníky.

Asociace Visa Europe poskytuje vysoko objemový a zároveň nízkonákladový obchodní model, který svým členům nabízí široké spektrum služeb. Přebytek jejích investic je znovu reinvestován do podnikání podniku a zároveň použit ke zhodnocení kapitálu a rezerv.

V Evropě je nyní vydáno 500 milionů karet Visa, přičemž každé euro z 6,50 eur je utraceno právě touto kartou. Téměř 80% objemu společnosti Visa Europe tvoří debetní karty. Do září loňského roku byly tímto typem karty utraceny 2 biliony eur, přičemž útraty v místech prodeje se zvedly o 8,5% na 1,4 bilionu eur. Roční útraty prostřednictvím online nakupování se poprvé vyšplhaly na 240 miliard eur, což je meziroční nárůst od 20%.

Asociace Visa Europe byla založena v roce 2004. Je nezávislá na organizaci Visa Inc. a má exkluzivní, nezrušitelnou a trvalou provozní licenci v rámci Evropy. Obě společnosti fungují s cílem zajistit bezchybné globální platby Visa. Jakožto specializovaný evropský platební systém dokáže Visa rychle a pružně reagovat na konkrétní požadavky evropských bank a jejich klientů – držitelů karet i obchodníků. Zároveň efektivně pomáhá naplňovat cíl Evropské komise tj. vytvoření skutečného vnitřního platebního trhu.

Více informací na www.visaeurope.cz

O společnosti edo

edo  proměňuje svět nakupování a úspor. Poskytuje řešení, jímž lze jednoduše vytvářet individuálně přizpůsobené nabídky, které jsou automaticky k dispozici na kreditních nebo debetních kartách a mobilních zařízeních spotřebitelů. Prostřednictvím své CLO platformy edo umožňuje jedinečný přehled a porozumění, jak spotřebitelé utrácejí. Marketérům a obchodníkům tak pomáhá posílit věrnost stávajících zákazníků a oslovit nové díky tomu, že jim lze nabídnout okamžitě využitelné a na míru přizpůsobené slevy. Ústředí společnosti se nachází v Nashvillu v Tennessee a v Chicagu.

Více informací na www.edointeractive.com