CZECH NEWS CENTER ruší agenturní provizi

Společnost CZECH NEWS CENTER a.s., která je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, oznámila zrušení 15% agenturní provize při prodeji reklamy, a to s účinností od 1. ledna 2015. Uvedená změna se bude týkat veškerých online projektů i tištěných médií. (TZ)

„Agenturní provize již neplní svou původní funkci, naším cílem je dosáhnout zjednodušení cenotvorby a nabídky směrem ke klientům. Zároveň v ceníku pro rok 2015, který bude zveřejněn 1. 12. 2014, bude možné dosáhnout vyšších slev oproti ceníku pro rok 2014,” odůvodnil tento krok David Šaroch, obchodní ředitel společnosti CZECH NEWS CENTER a.s.

CNC se tak přidává k velkým hráčům na poli internetové reklamy, kteří již agenturní provizi zrušili, jako například Seznam, Mafra nebo Economia. Jako první společnost však přistupuje ke zrušení agenturní provize i u tištěných médií.

CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím tištěných a online médií oslovuje téměř šest miliónů čtenářů. CZECH NEWS CENTER a. s. nabízí široké portfolio tištěných deníků, časopisů, ale i online magazínů, webových projektů, aplikací či služby virtuálního operátora a tiskáren. V České republice zaujímá CZECH NEWS CENTER a. s. 1. místo mezi vydavateli deníků a celkově mezi smíšenými vydavateli mu patří druhé místo. Je vydavatelem tří celostátních deníků (Blesk, Aha!, Sport), které vycházejí 7krát týdně a patří jim 43 % deníkového trhu. Významný podíl dosahuje mediální dům i na internetu.

Pod společností působí také dvě tiskárny sídlící v Praze a Ostravě, které jsou vlastněny a provozovány pod hlavičkou CZECH PRINT CENTER a.s.. Mezi velmi úspěšné projekty společnosti patří první virtuální mobilní operátor – BLESKmobil, který svým zákazníkům nabízí výhodné ceny za volání bez závazků, čímž si vydobyl pozici nejsilnějšího virtuálního operátora v zemi.