Mediální skupina MAFRA je partnerem jubilejní charitativní přehlídky Nadace Terezy Maxové dětem

Nadace Terezy Maxové dětem pořádá jubilejní, desátý ročník prestižní charitativní módní přehlídky, jejímž partnerem je mediální skupina MAFRA. Během spolupráce podpořila už několik konkrétních aktivit nadace, a to jak finančně, tak redakčně.  Přispěla 2,2 miliony korun a mezi projekty, které nadaci podporují, patří například tradiční Jarmark OnaDnes.cz, Nákupy Ona Dnes nebo on-line aukce. (TZ)

„Chtěla bych opravdu moc poděkovat. Před lety nás spojila upřímná snaha pomoci konkrétně tam, kde pomoc a naděje mnohdy chybějí, a já si moc vážím, že se  tato spolupráce prohlubuje a nadále trvá,“ říká zakladatelka a patronka nadace Tereza Maxová.

„Nadace Terezy Maxové dětem a korporátní Nadace Agrofert jsou hlavní nadační partneři, které mediální skupina MAFRA oficiálně podporuje. Uvědomujeme si, že pomáhat potřebným je samozřejmé, což Tereza Maxová a její tým dokazují už mnoho let. Vážíme si naší spolupráce a nadaci přejeme do dalších let především hodně šťastných dětských srdcí,“ říká ředitelka Public affairs pro Česko a Slovensko Miloslava Nováková.

MAFRA se stala mediálním partnerem charitativní módní přehlídky Fashion For Kids, kterou už desátý rok pořádá Nadace Terezy Maxové dětem. V rámci letošní spolupráce poskytne patronka nadace a top modelka Tereza Maxová on-line rozhovor na portále iDNES.cz. Exkluzivní rozhovor s Terezou Maxovou se uskuteční dnes, 27. 11. 2014, od 12 hodin na adrese onadnes.cz/nadacetmd.

„Čtenáři a čtenářky se mohou patronky nadace třicet minut ptát přes webový formulář, který bude zveřejněn v rámci on-line rozhovoru,“ upřesnila šéfredaktorka magazínu OnaDnes.cz Pavla Matějů.