Hitem letošních slevových Vánoc jsou fotoprodukty

Každý rok na Vánoce, respektive v předvánočním období, zažívají slevové servery nějaký hit, tedy produkt nebo kategorii produktů, které s jednoznačným předstihem vévodí počtem prodaných kusů i obecným zájmem zákazníků. Letos jsou největším hitem fotoprodukty. V předvánočním období (září – prosinec) se jich dohromady na Pepa.cz prodalo už více než 13 tisíc kusů celkově za více než 6 mil. Kč. (TZ)

Jednoznačně nejžádanějším fotoproduktem, a stejně tak i nabídkou v sekci Zboží obecně, na Pepa.cz je fotodeka s aktuálně více než 5 000 prodanými kusy. Fotodeka je také unikátní tím, že se jedná o exkluzivní nabídku, kterou s výrobce doslova ušil přímo na míru zákazníkům slevového serveru Pepa.cz.

„Fotodeka je ukázkovým příkladem toho, jak chceme do budoucna vytvářet nabídky pro naše zákazníky. Jedná se o produkt, který partner začal vyrábět až po domluvě s námi a je vidět, že takováto personalizace nabídky zákazníky baví,“ říká Jana Bačová, marketing manager Pepa.cz.

Zajímavý je i podíl fotoproduktů na celkovém obratu sekce Zboží na Pepa.cz, kdy se v září jednalo o 34 %, v říjnu o 39 %, v listopadu už o 48 % a v prosinci (1. – 17. prosince) dokonce o celých 52 %.

V TOP 5 fotoproduktech pak za fotodekou, která je s předstihem nejžádanější, následuje fotoplátno, polštářek, kalendář a fotoobraz, které ve stejném pořadí také tvoří TOP 5 celé kategorie Zboží na Pepa.cz.
O Pepa.cz
Slevový portál Pepa.cz vznikl v roce 2011 a ihned po spuštění se držel mezi TOP 5 tuzemskými slevovými portály. V současné době patří s předpokládaným obratem 300 milionů Kč mezi tři největší portály českého slevového trhu. Portál působí také na Slovensku jako Jožko.sk.