Může vám smartphone skutečně zprostředkovat orgasmus?

Praha, 3. března 2015 – Značka Durex, světová jednička v oblasti sexuální pohody, dnes oznámila, že obohatila své portfolio o digitální technologii a že záhy uvede na trh nový produkt, který by podle jejího tvrzení mohl způsobit zásadní převrat v našem sexuálním životě. (TZ)

Durexlabs představuje první významné vykročení značky Durex na digitální trh. Hlavní myšlenkou divize je, že se Durexlabs snaží jít vstříc změnám sociálního chování a paradigmatu intimity a mobilní technologie.

Durexlabs záhy seznámí svět se svým prvním revolučním produktem, technologickým průlomem, který uživatelům skutečně pomůže dosáhnout orgasmu. Byl vyvinut v partnerství s podnikatelkou Susie Leeovou, ředitelkou Siren Mobile. Susie Leeová je jednou z vůdčích osobností ve světě mobilní technologie a její znalosti z biochemie, biofyziky a výtvarného umění nám umožňují nahlédnout na rozvoj našeho vztahu s mobilní technologií z jiného úhlu.

Richard Arnold, šéf výzkumu a vývoje značky Durex, k tomu říká: „Vzrušení
a impulsům s ním spojeným rozumíme skutečně do hloubky, přišlo nám proto přirozené zkoumat, jak bychom to mohli propojit s digitální technologií. Inspirovali jsme se soudobými zvyky a naší stále rostoucí závislostí na mobilních telefonech. V každodenním životě se na ně spoléháme prakticky pořád a z výzkumu trhu nám vyplynulo, že po takové technologii je
v našem sexuálním životě skutečná poptávka.“

Susie Leeová, která stojí za seznamovací aplikací Siren, dodává: „Pracovat s Durexlabs bylo něco naprosto senzačního. Díky všeobecnému rozšíření mobilních telefonů, sociálních médií a seznamovacích aplikací se ukázalo, že technologie dokáže nesmírně úspěšně dávat lidi dohromady a udržovat pevné vztahy. S Durexlabs jsme udělali další klíčový technologický krok k tomu, abychom umocnili propojení mezi lidmi v ložnici a vylepšili jim sexuální život.“

Durex hledá po celém světě dobrovolníky, kteří si jako první vyzkouší tento přelomový objev. Na stránkách www.durex.com/durexlabs se může zaregistrovat kdokoli, kdo má zájem
o odběr novinek od Durexlabs, a na omezenou dobu se bude moci zdarma sám přesvědčit, oč jde.

POZNÁMKY PRO REDAKTORY

O značce Durex

Durex® je světová jednička v oblasti sexuální pohody. Tato značka vyrábí nejen kondomy, které překonávají globální testovací standardy, ale také masážní a lubrikační gely** a vibrátory. Durex si se svými více než 80 lety zkušeností v ložnici klade za cíl inspirovat milence, aby milovali bezpečný sex. Proto Durex nepřestává inovovat a přicházet s novými produkty, které zlepšují sexuální zážitky, pomáhají lidem, aby se sblížili
a došli spolu dále.

Více informací naleznete na stránkách www.Durex.cz

O divizi Durexlabs

Durexlabs je nová, digitálně-technologická výzkumná divize Durexu. Založena byla na základě rozsáhlého kvantitativního a kvalitativního výzkumu našeho rozvíjejícího se vztahu s digitálními technologiemi.  Hlavní myšlenou je, že se Durexlabs snaží vykročit vstříc změnám sociálního chování a paradigmatu intimity a mobilní technologie. Od roku 2015 se Durexlabs zaměří na rozvoj řady produktů, které využijí digitální technologie, aby prospěly párům stejným způsobem jako tradiční řada produktů.

O Susie Leeové

Susie Leeová je výtvarná umělkyně a generální ředitelka společnosti Siren. Na Yale, Kolumbijské univerzitě
a Washingtonské univerzitě vystudovala molekulární biofyziku a biochemii, veřejné vzdělávání ve městech
a výtvarné umění. Jakožto badatelka, pedagožka a umělkyně dokáže s nadhledem vytvářet technologické platformy, které umocňují propojení mezi lidmi. Její výtvarná díla, kterých si lidé cení pro jejich „inteligenci, emoce a smyslnost“, jsou vystavována v řadě významných sbírek a objednalo si je i množství muzeí.

Susie Leeová, jakožto jedna z mála ředitelek ve světě, uvedla na trh aplikaci Siren, která tvůrčím způsobem proměnila internetové seznamky. Tato revoluční aplikace si získala značnou popularitu
a zaujala veřejnost, o čemž svědčí více než 100 detailních interview a profilů v médiích jako Guardian, NPR, Seattle Times, CNN, Cosmopolitan, Marie Claire, TechTimes, Geekwire, The Stranger, Engadget, The Washington Post a ThinkProgress. Více informací získáte na stránkách http://siren.mobi

O i společnosti Reckitt Benckiser LLC

RB* je přední světovou firmou v oblasti zdraví, osobní péče a domácí péče. Firma působí ve více než 60 zemích a své výrobky prodává v bezmála 200 státech. Celosvětově zaměstnává zhruba 37 000 lidí.

RB si klade za cíl dodávat inovativní řešení pro zdravější život a šťastnější domovy a dnes patří do první dvacítky společností kótovaných na londýnské Burze. Je globální jedničkou či dvojkou ve většině svých rychle rostoucích kategorií, za což vděčí výjimečnému tempu inovací. Její portfolio v oblasti zdraví, hygieny a domova vede 19 silných globálních značek: Nurofen, Strepsils, Gaviscon, Mucinex, Durex, Scholl, Clearasil, Lysol, Dettol, Veet, Harpic, Bang, Mortein, Finish, Vanish, Calgon, Air Wick, Woolite a French’s. Na počátku roku 2014 RB inkasovala 43 % hlavních tržeb ze dvou rozvíjejících se tržních oblastí a 57 %
z jedné rozvinuté tržní oblasti; 72 % hlavních tržeb pochází z oblasti zdraví a hygieny v jejím portfoliu.

Základem úspěchu RB jsou talentovaní lidé, v nichž se intelektuální zvědavost snoubí s oddaností nejvyšším standardům kvality. Vynikají touhou po dosažení a překonání výsledků. V oblasti udržitelného rozvoje si společnost dala za cíl třetinové snížení znečištění vody a třetinové snížení emisí uhlíku, dále usiluje také
o to, aby v roce 2020 třetina jejích čistých příjmů pocházela z udržitelnějších produktů. V sektoru rychloobrátkového zboží je rovněž největším globálním partnerem charity Save the Children. Novou partnerskou vizí RB je radikální boj s průjmem, který je na světě druhou nejčastější příčinou smrti dětí do pěti let. Celkově chce RB zlepšit zdraví a hygienické návyky 200 milionů lidí.

Více informací naleznete na stránkách www.rb.com

*RB je obchodní jméno skupiny společnostií Reckitt Benckiser.

** Zdravotnické prostředky