Profesionální výkony promotérů hlídá speciální motivační systém

Brno 4. června 2015 – V promotérském odvětví nastává revoluce. Agentura Promoteri.eu se rozhodla zakročit a bojovat za profesionalizaci promotérů, jejichž pracovní náplní je podpora prodeje. Chce skoncovat s nekompetentními promotéry na předváděcích akcích, kteří o produktu nebo službě nevědí zdaleka tolik, aby je dokázali profesionálně nabídnout osloveným potenciálním zákazníkům. (TZ)

Nově zavedený pětisložkový motivační systém v agentuře Promoteri.eu sleduje jednotlivé výkony promotérů a hostesek. Na jejich základě je promotérům stanovena mzda, která se skládá ze:

 

  • základního platu;
  • pohyblivé části vymezené klíčovými ukazateli výkonnosti (tzv. KPI indikátory);
  • hodnosti;
  • bonusů za prodej;
  • soutěže o tři nejlepší promotéry v daném měsíci.

Na přípravě motivačního systému se podílela Masarykova univerzita v Brně.

Motivační systém

Promotér má v agentuře Promoteri.eu jasně stanovená a měřitelná KPI kritéria, za jejichž plnění získává body a následně vyšší hodnost. V případě neplnění kritéria KPI jsou mu udělené body odebírány. Jednotlivé hodnosti promotérů vyjadřují barevně odlišené odznáčky – Expert (modrý), Professional (oranžový), Junior (bílý). „Svým partnerům chceme poskytovat dobře motivované a disciplinované promotéry, kteří podávají za všech okolností nejlepší výkony. Odznáčky jsou vhodným hodnotícím kritériem. Již nyní s nimi máme velmi dobrou zkušenost, protože na základě jejich viditelnosti jsou promotéři mezi sebou motivováni k profesionálnímu růstu a soutěživosti,“ řekl Vít Krčmář, CEO společnosti Promoteri.eu.

Bonusy za prodej a soutěže

Neméně podstatnou částí motivačního systému je bonusová složka, která své uplatnění najde v případě prodejních akcí, a tvoří ji odměny, jež promotér získá na základě reálně prodaných produktů. Pomyslnou třešničkou na dortu v hodnocení je motivační soutěž. Na základě hodnoty uzavřených prodejů v kalendářním měsíci tři z promotérů získají speciální odměny. „Pevně věřím, že tento systém nám přinese nejen větší kredibilitu, ale stanoví i nové úrovně pro profesionalizaci

promotérského byznysu v České republice. To se může podařit jedině zavedením propracovaného odměňovacího systému, který klade důraz na dodržování pracovních úkolů,“ dodal Vít Krčmář.
O společnosti Promoteri.eu
Promoteri.eu je největší ryze českou agenturou zaměřenou na promotéry (z anglického promotion – podpora, propagace značek, výrobků, akcí a dalších) a hostesek podle potřeb a představ klientů. Promotéři na jakýchkoli místech (eventech, školeních, předváděcích, ale i kulturních akcích) profesionálně zastupují značky či odvětví daného klienta a oslovují a detailně seznamují lidi s jejich portfoliem. Díky uložené historii o veškerých uskutečněných akcích mají Promoteri.eu možnost poslat na každou novou kampaň toho nejvhodnějšího promotéra. Od roku 2006 bylo v české a slovenské republice prostřednictvím agentury uskutečněno přes 2 000 akcí a databáze promotérů a hostesek obsahuje 5 500 registrovaných kontaktů, z nichž je polovina prověřených a vyzkoušených. I díky tomu získávají klienti dlouhodobé spolupracovníky pro svoje kampaně na podporu značky či produktů, které promotéři přijímají za své.