Dimension Data má v ČR kontaktní centra s 6 000 operátory

Společnost Dimension Data se stala v České republice zásadním dodavatelem a provozovatelem řešení pro kontaktní centra, která nyní čítají celkem 6 000 pracovišť. Po nedávné akvizici společnosti NextiraOne rozšířila Dimension Data řadu svých zákazníků, odborníků i konzultantů, díky kterým nyní poskytuje široké spektrum technologií a zkušeností pro tuto oblast. Dimension Data se tak stala největším partnerem společnosti Genesys a své instalace realizuje i na technologiích Alcatel-Lucent, Cisco a Avaya. (TZ)

Kontaktní centra využívají pro své zákazníky a obchodní aktivity společnosti z různých segmentů, telefonní operátoři, banky, energetické společnosti, pojišťovny, leasingové společnosti, poskytovatelé služeb, ale i mnohem menší instituce. „Naše největší instalace čítá cca 2 200 operátorů a nejmenší kontaktní centrum jich má pouze 5, což svědčí o vysoké univerzálnosti řešení a boří mýty, že kontaktní centra jsou jen pro velké společnosti,“ říká Zbyszek Lugsch, Solutions and Business Development Director z Dimension Data. „Největší instalovanou bázi operátorů, cca 5 000, provozujeme na technologii společnosti Genesys. Jsme jejich zlatým partnerem a navíc z pohledu dodávky máme jako jediní v České republice k dispozici certifikované odborníky na implementace,“ dodává Z. Lugsch.

Vybudování kontaktního centra vyžaduje u každého zákazníka individuální přístup k jeho stávajícím i budoucím potřebám, a je nutné mít k dispozici výběr z několika typů a velikostí řešení. Dimension Data proto spolupracuje také se společnostmi Alcatel-Lucent, Cisco a Avaya, se kterými má uzavřená zlatá a platinová partnerství. To znamená, že pro uvedené technologie disponuje požadovaným počtem expertů, kteří mají odpovídající úrovně znalostí a certifikace udělené přímo od výrobců. Na uvedených technologiích byla postavena kontaktní centra s cca 1 000 operátory.

Celkově Dimension Data zrealizovala a spravuje kontaktní centra s cca 6 000 operátorskými pracovišti, což představuje dle interních průzkumů přibližně 40 % trhu.

Společnost Dimension Data v oblasti kontaktních center připravuje prostřednictvím nezávislé agentury pravidelný globální výzkum Contact Centre Benchmarking Report, kterého se účastní i Česká republika. Shrnující report s výsledky celého průzkumu lze zdarma stáhnout zde.

Dimension Data

Založena v roce 1983, společnost Dimension Data je poskytovatelem ICT služeb a řešení, který využívá své technologické odbornosti, schopnosti poskytovat služby v globálním měřítku a svého podnikatelského ducha k akceleraci obchodních ambicí svých klientů. Dimension Data je součástí NTT Group. www.dimensiondata.com