UPC na prázdniny zrychlí internet

/Praha, 29. června 2015/ Internet od UPC během letních prázdnin zrychlí až na 240 Mbit/s. Všem zákazníkům se stávajícími rychlostmi do 60 Mbit/s zrychlí UPC internet na 120 Mbit/s. Zákazníci, kteří už rychlostí 120 Mbit/s surfují, budou mít příležitost na dva měsíce vyzkoušet nejrychlejší internet 240 Mbit/s. Pro zvýšení rychlosti je třeba modem restartovat, a to kdykoliv od
1. července. Zpět na původní výši se rychlost připojení vrátí automaticky s posledním dnem prázdnin 31. 8. 2015. (TZ)

UPC na prázdniny zrychlí internet

V rámci podobné akce, kterou UPC pořádalo v minulém roce, vzrostla průměrná rychlost stahování o 72 % z 22 Mbit/s na 38 Mbit/s. Největší nárůst při loňském zrychlení internetu byl u zákazníků UPC zaznamenán u průměrné rychlosti uploadování, a to o celých 143 %. Před zrychlením byla průměrná rychlost 3,7 Mbit/s, po zrychlení dosáhla 9 Mbit/s.

Letos očekává UPC ještě lepší čísla: „Průměrná rychlost mezi zákazníky UPC bude do konce roku minimálně 70 Mbit/s. Stahování, surfování nebo hraní nejnovějších her na několika zařízeních současně při takové rychlosti není žádný problém,“ vysvětluje výhody rychlého internetu Jan Kohout, marketingový ředitel UPC.

„Chceme, aby si megarychlý internet užilo co nejvíce našich klientů. Díky masivní výměně starých modemů ED 2.0 za moderní ED 3.0, kterou jsme provedli během posledního roku u 120 000 našich zákazníků, bude rychlejší internet na prázdniny dostupný pro 97 procent našich zákazníků. Posledních několik tisíc zákazníků, kteří ještě používají ED 2.0 modemy, si je od nás mohou nechat bezplatně vyměnit,“ doplňuje Jan Kohout z UPC.

Letní zvýšení rychlosti se dotkne všech současných zákazníků s internetem od UPC. Podrobné informace o akci naleznete na www.upc.cz.

UPC Česká republika je největším českým poskytovatelem placených televizních služeb a širokopásmového vysokorychlostního internetu. Její kabelové sítě jsou v dosahu 1,4 milionu domácností v 370 lokalitách. Služby UPC využívá téměř 600 tisíc zákazníků. UPC je dceřinou společností Liberty Global – největšího kabelového operátora, který obsluhuje 27 milionů klientů ve 14 zemích s 56 miliony objednaných služeb. Skupina zahrnuje spotřebitelské značky Virgin Media, UPC, Ziggo, Unitymedia, Telenet, VTR a Liberty.