UPC Česká republika v 1. čtvrtletí 2019: pokračující růst prodeje a rozšiřování sítě

Praha 7. 5. 2019 – Společnost UPC Česká republika, která je součástí Liberty Global, největšího světového mezinárodního poskytovatele TV a širokopásmových služeb, evidovala v 1. čtvrtletí 2019 další růst prodeje digitálních služeb a rozšiřování své širokopásmové giga-ready sítě. Pokračující investice do síťové expanze a zkvalitňování služeb přinesly na konci 1. čtvrtletí více hodnoty pro zákazníky a růst prodeje ve všech segmentech, s celkovým dosaženým počtem 1 247 800 služeb (RGU ‚s), což je o 41 100 služeb více ve srovnání se stejným obdobím v roce 2018.

Klíčové ukazatele za 1. čtvrtletí 2019

 

  • Téměř 1,25 mil. služeb (RGU’s) – k růstu prodeje internetových, TV a telefonních služeb na konci 1. čtvrtletí 2019 přispělo pokračující zvyšování internetových rychlostí pro nové i stávající zákazníky, výměna modemů za špičkové WiFi routery, tzv. Connect Boxy, ale i rozšiřování nabídky HD stanic do TV nabídky a do Zpětného zhlédnutí.

 

 

  • Pokračující investice do rozšiřování optické sítě – podpořily nárůst počtu domácností, které byly na konci 1. čtvrtletí připojené na giga-ready širokopásmovou síť UPC v České republice, na celkových 1 531 000 domácností, což je o 18 700 více v porovnání s 1. čtvrtletím 2018.

 

 

  • Přes 200 000 uživatelů telefonních služeb UPC – pokračující kampaň Happy Home® se sloganem „Užijte si každý moment“ podpořila v 1. čtvrtletí růst prodeje TV, internetových a telefonních služeb se značkou UPC. Nejvýraznějšího růstu dosáhl počet uživatelů telefonních služeb, který překročil milník 200 000 (202 700), což je o téměř 30 000 více prodaných služeb více ve srovnání se stejným obdobím minulého roku.

 

Společnost UPC Česká republika k 31. 3. 2019 evidovala 1 247 800 služeb, včetně:

Internet TV Telefon Digitální domácnosti
506 100 539 000 202 700 1 531 100
+5 300 ve srovnání  s Q1 2018 +6 200 ve srovnání s Q1 2018 +29 400 ve srovnání

s Q1 2018

+18 700 ve srovnání

s Q1 2018

Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika:

„Společnost UPC má za sebou úspěšné první čtvrtletí, ve kterém vykázala nárůst v prodeji služeb ve všech segmentech. Dosáhli jsme velmi solidních výsledků, a to i díky neustálému zkvalitňování nabídky zákaznických služeb a produktů, včetně pokračujícího zvyšování rychlostí, poskytování špičkových zařízení pro zákazníky a rozšiřování TV nabídky. Samozřejmě, pokračujeme také v rozšiřování naší giga-ready sítě, která je již dostupná pro více než 1,53 miliónů domácností v České republice. V tomto trendu budeme pokračovat i v nadcházejícím období, v souladu s naším sloganem ‚Užijte si každý moment‘, s cílem poskytovat našim zákazníkům ty nejkvalitnější služby a na nejvyšší úrovni.“

Více zákazníků digitálních služeb

Společnost UPC v prvním čtvrtletí pokračovala s poskytováním nabídky Happy Home®, která přinesla více hodnoty pro zákazníky a posílenou konektivitu, včetně výměny zařízení za špičkové WiFi routery, Connect Boxy. Její součástí bylo také zrychlování rychlostí nejen pro nové, ale i pro stávající zákazníky. I tyto skutečnosti podpořily v 1. čtvrtletí 2019 nárůst prodeje internetových služeb na celkem 506 100, tj. o 5 300 služeb více ve srovnání se stejným obdobím před rokem.

Společnost UPC zaznamenala nárůst prodeje i v segmentu TV služeb, jejichž počet na konci března tohoto roku dosáhl 539 000, tj. o 6 200 více oproti prvnímu čtvrtletí 2018. Ke zvýšenému zájmu uživatelů o TV služby přispělo také přidávání nových HD stanic do nabídky digitální televize, stejně jako do nabídky mobilní televize Horizon Go. Společnost UPC v 1. čtvrtletí rozšířila také oblíbenou funkci Zpětné zhlédnutí o 7 nových stanic. Celkově tak v nabídce této služby, která umožňuje prohlédnout si oblíbené pořady až 7 dní zpětně, zákazníci společnosti UPC najdou již téměř 60 stanic všech žánrů.

Rekordní růst zaznamenala společnost UPC v prvním čtvrtletí 2019 zejména v segmentu telefonních služeb. Počet uživatelů na konci března překročil mezník 200 000 služeb (přesněji 202 700 služeb), což je až o 29 400 více ve srovnání se stejným obdobím roku 2018.

Přes 1,53 miliónu domácností na giga-ready síti UPC

Na konci března 2019 byly digitální služby společnosti UPC v České republice zpřístupněny pro 1 531 100 domácností, což meziročně představuje nárůst o 18 700 domácností. Je to výsledek pokračujících investic do rozšiřování kabelové sítě, které jsou součástí víceletého investičního plánu zaměřeného na rozšíření širokopásmové giga-ready infrastruktury.

O UPC a Liberty Global

Společnost UPC patří mezi největší poskytovatele TV, internetových a telefonních služeb v České republice. Pro své zákazníky neustále zkvalitňuje své služby, které zahrnují digitální a mobilní televizi s nabídkou programů všech žánrů včetně stanic v HD kvalitě, širokopásmové internetové připojení a telefonní služby. Pro více informací o společnosti UPC v České republice navštivte stránky www.upc.cz.

Společnost UPC Česká je součástí společnosti Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK, LIAL and LILAK), největšího světového mezinárodního poskytovatele TV a širokopásmových služeb, působícího pod značkami Virgin Media, Unytimedia, Telenet a UPC v 12 zemích v Evropě. Více informací o Liberty Global najdete na stránce www.libertyglobal.com.

Reklamy