NESCAFÉ ve spolupráci s hudební aplikací Spotify spustilo druhé kolo soutěže

Od pátku 10. července do začátku srpna běží druhé kolo soutěže s instantní kávou NESCAFÉ 3in1. Celá soutěž se odehrává na Facebooku a je propojená s hudební aplikací Spotify, jejímž hlavním benefitem je poslouchání hudby zdarma. Stačí si v aplikaci podle vaší aktuální nálady zvolit jeden z nabízených playlistů, nahrát fotku, kde bude použit produkt NESCAFÉ 3in1 a která bude vyjadřovat vaše rozpoložení, a sbírat body. Projekt pro NESCAFÉ 3in1 zpracovává digitální contentová agentura Newcast. (TZ)

Instantní káva NESCAFÉ 3in1 nabízí tu pravou příchuť pro každou náladu a okamžik. Neváhejte a ochutnejte příchutě, které si můžete namixovat přesně podle toho, jak se v danou chvíli cítíte, a rovněž si k tomu vybrat i odpovídající hudbu. Soutěžní fotografie zachycující vaši náladu lze s hashtagem #mixujtepodlenalady nahrávat do facebookové aplikace NESCAFÉ Mixes. Aplikaci naleznete přímo na Facebooku pod tímto názvem nebo vás tam přesměruje webová stránka www.mixujtepodlenalady.cz. Fotku můžete nahrát z počítače, z Instagramu nebo přímo z Facebooku a následně nasdílet svým přátelům a sbírat výherní body. Deset fotografií s nejvyšším počtem hlasů postoupí do finále a odborná porota z nich vybere tři vítěze. Ambasadorky soutěže navíc zvolí jednoho dalšího vítěze bez ohledu na počet hlasů, který získá cenu blogerek.

„Touto kampaní chceme atraktivním způsobem přiblížit široké kávové menu NESCAFÉ 3in1 mladým spotřebitelům. Proto jsme se rozhodli zapojit oblíbenou hudební aplikaci Spotify a rozvinout spolupráci také s trendy blogerkami, které se staly našimi ambasadorkami. Hlavním cílem je posílit vztah mladých ke značce NESCAFÉ 3in1,“ říká o nové soutěži Gabriela Pejlová, brand manažerka NESCAFÉ 3in1.

Projekt, který pro NESCAFÉ 3in1 zpracovává digitální contentová agentura Newcast, je na domácí poměry hodně napřed. Jak Radek Vašíček ze společnosti Httpool, která inzertně zastupuje Spotify, tak David Pavel, ředitel české pobočky Newcastu, se snažili službu Spotify ve spolupráci se značkami využít ve větší míře už delší dobu. A konečně se povedlo. „Už teď máme mnohem více nápadů, jak s celým konceptem pracovat, ale nejdřív je potřeba si potvrdit, že vše funguje ke spokojenosti všech stran. Spolupráce značky NESCAFÉ 3in1 a Spotify není jen na bázi jednorázové reklamy, rádi bychom z toho udělali dlouhodobější, integrovaný koncept. Cílové skupiny Spotify a NESCAFÉ 3in1 jsou si hodně podobné a hudba je spojuje,“ říká David Pavel.

Soutěžní části kampaně Mixujte podle nálady s NESCAFÉ 3in1 a aplikací Spotify je přizpůsobeno komunikované sdělení a rovněž funkcionalita jednotlivých formátů. Mimoto mají uživatelé možnost zaposlouchat se do několika atraktivních hudebních playlistů, které byly vytvořeny tak, aby vyjadřovaly danou náladu. Právě počtem nabízených playlistů je kampaň NESCAFÉ 3in1 v českém prostředí zcela unikátní. Doposud zde byl ze strany jiných klientů pro účely kampaní využíván maximálně jeden tematický playlist.

Komunikace v rámci hudební aplikace Spotify byla navržena komplexně, s využitím všech dostupných formátů. Jsou použity atraktivní audiospoty, standardnější bannery i interaktivní formáty. V případě banneru Homepage Takeover jsou zcela využity možnosti, které tento banner nabízí: v rámci jedné z kreativ je pomocí více prokliků přímo propojen s několika hudebními playlisty z aplikace Spotify. Důležitou součástí komunikace je rovněž speciální formát Ad Page, který umožňuje zahrnout více interaktivních prvků, tedy podat více informací o kampani a podporovaném produktu na jednom místě. Způsob využití tohoto formátu v kampani NESCAFÉ 3in1 je zcela jedinečný a je zde plně využit potenciál, který nabízí. Doposud byl využíván jen ve své jednodušší variantě, představující spíše interaktivní banner. Nyní se pracuje s propracovanější, vícestránkovou microsite, kde je na jedné straně podporována soutěž ve facebookové aplikaci www.mixujtepodlenalady.cz, na straně druhé pak umožňuje uživateli dozvědět se více o jednotlivých příchutích NESCAFÉ 3in1 formou jednoduchého rozhraní s videospoty. V neposlední řadě jsou zde rovněž představovány jednotlivé playlisty dle nálad, které jsou s Ad Page přímo propojené.

O agentuře Newcast

Newcast je specializovaná digitální contentová agentura zaměřující se na brand content, live brand experiences a speciální media partnerships. V současné době funguje Newcast už ve více než 16 zemích v EU, USA, Latinské Americe a Asii a má své ústřední sídlo ve Velké Británii. Využívá mezinárodních zkušeností v oblasti práce s vlastními (owned) médii a staví je do klíčové pozice v rámci integrované komunikace.