C-all, nástroj pro sledování telefonických konverzí, spolupracuje s Rubikon PR

Agentura Rubikon PR od října zastupuje společnost C-all solutions, která se specializuje na zefektivnění marketingové komunikace firem prostřednictvím sledování a analýzy jejich telefonických konverzí. Hlavní náplň spolupráce bude spočívat v představení služby, která je na českém trhu unikátní a může pomoci mnoha společnostem zefektivnit marketingové kampaně a dělat informovanější rozhodnutí. (TZ)

„Náš systém C-all na sledování telefonických konverzí pomáhá lépe měřit efektivitu kampaní a optimalizovat je. Důležitou součástí naší komunikace je tedy osvěta zákazníkům v oblasti zefektivňování marketingu. Jedním z klíčových faktorů při výběru PR agentury proto byla míra erudice v oblasti komunikace na marketéry, kterou Rubikon bezpochyby disponuje. Dívali jsme se samozřejmě i na reference” komentuje výběr agentury Jaroslav Vašut, marketingový manažer C-all.

“C-all je nový a začínající projekt, který na český trh přináší novou službu, která může mnoha společnostem pomoci optimalizovat investice do reklamy. Velmi nás těší, že budeme mít příležitost představit široké i odborné veřejnosti tyto nové možnosti a přispět tak k celkovému rozvoji marketingové gramotnosti v Česku,” říká Šimon Rákosník, Managing Partner Rubikon PR.

Pro Rubikon PR se jedná o další rozšíření klientů z řady e-commerce sféry, mezi které dosud patří například společnosti Acomware, RTB House, Internet Billboard, Mailkit, Valuto.com či Zonky.cz. O komunikaci se bude starat Patricie Petruccová, specialistka na technické a korporátní klienty v Rubikon PR.

O C-all

Systém C-all byl vyvinut společností C-all solutions s.r.o. v roce 2015.

V praxi systém C-all funguje tak, že přidělí každé návštěvě unikátní telefonní číslo. Při zavolání na toto číslo se zapíše konverze do Google Analytics, případně AdWords nebo Sklik. Telefonická konverze je zapsána stejně jako klasická online konverze, lze tak vyhodnocovat efektivitu kampaní až na úroveň klíčového slova nebo inzerátu.

Kromě sledování telefonických hovorů z online kampaní je možné efektivně sledovat a následně vyhodnocovat i konverze z offline kampaní (billboardy, TV, rádio, tisk, apod.).

Systém C-all je vhodný pro klienty, u nichž existuje vysoká míra telefonických konverzí. Mezi ně patří například klienti specializující se na nemovitosti, půjčky, úvěry, pojištění, leasing, ubytování, přepravu či advokátní služby.